Overslaan naar hoofdinhoud

Aanbevolen voor jou

Marco Bezzecchi voelt zich “s**t” na incident met marshal in Brno, zegt Aprilia

MotoGP
GP van Tsjechië
Marco Bezzecchi voelt zich “s**t” na incident met marshal in Brno, zegt Aprilia

Marquez weer in titelstrijd nadat “superbelangrijke” zege achterstand in MotoGP-punten verkleint

MotoGP
GP van Tsjechië
Marquez weer in titelstrijd nadat “superbelangrijke” zege achterstand in MotoGP-punten verkleint

Mercedes wijst speculatie over voorkeursbehandeling tussen Russell en Antonelli van de hand

Formule 1
GP van Barcelona-Catalonië
Mercedes wijst speculatie over voorkeursbehandeling tussen Russell en Antonelli van de hand

DTM-race Lausitzring 2: Ferrari-coureur Cairoli pakt de overwinning en de leiding in het kampioenschap

DTM
Lausitzring
DTM-race Lausitzring 2: Ferrari-coureur Cairoli pakt de overwinning en de leiding in het kampioenschap

MotoGP Czech GP: Marquez verslaat Bagnaia in duel en behaalt twee opeenvolgende zeges

MotoGP
GP van Tsjechië
MotoGP Czech GP: Marquez verslaat Bagnaia in duel en behaalt twee opeenvolgende zeges

Live: MotoGP Tsjechische Grand Prix terwijl het gebeurt

MotoGP
GP van Tsjechië
Live: MotoGP Tsjechische Grand Prix terwijl het gebeurt

Het mislopen van een Ferrari F1-zitje voelde als "bloeden" voor Kubica

Formule 1
GP van Barcelona-Catalonië
Het mislopen van een Ferrari F1-zitje voelde als "bloeden" voor Kubica

Hoe Monaco en Barcelona de harde realiteit van Aston Martin blootlegden

Formule 1
GP van Barcelona-Catalonië
Hoe Monaco en Barcelona de harde realiteit van Aston Martin blootlegden

Voormalig wereldkampioen Lewis Hamilton vindt dat Fernando Alonso overdreven heeft gereageerd door na de afloop van de Grand Prix van Europa te roepen dat de race gemanipuleerd was. Ook vindt Hamilton dat hij goed is omgegaan met zijn straf.

"Toen ik te horen kreeg dat ik naar de pits moest komen voor een straf, heb ik een paar ronden flink zitten pushen om een gat te slaan naar de rijders achter me", vertelde Hamilton. "Daarna ging ik naar de pits om mijn straf in te lossen. De rit door de pits duurde erg lang, maar ik kwam toch nog voor de anderen weer terug op de baan. Ik vind daar verder niets oneerlijks aan. Dit is racen, zo zijn de regels."

Alonso vindt het niet eerlijk dat Hamilton, die voor de safety car-situatie vlak voor hem reed, nog tweede is geworden nadat hij een overtreding had begaan door de safety car in te halen. Alonso ondervond veel nadeel van de safety car-periode en werd slechts achtste. "Volgens mij reageerde Alonso uit emotie", aldus Hamilton.

Net binnen

Vorig artikel Massa: "Stewards hebben niet correct gehandeld"
Volgend artikel Michael: "We hebben nog veel werk te doen"

Beste reacties