Overslaan naar hoofdinhoud

Aanbevolen voor jou

Controverse rond F1-race Monaco naar 'court of appeal': wat betekent dit voor podium van Gasly?

Formule 1
GP van Oostenrijk
Controverse rond F1-race Monaco naar 'court of appeal': wat betekent dit voor podium van Gasly?

Hamilton bedankt zijn fans: "Ze hebben me vorig jaar gered”

Formule 1
GP van Barcelona-Catalonië
Hamilton bedankt zijn fans: "Ze hebben me vorig jaar gered”

Waarom MotoGP de klap van Bezzecchi niet mag vergeten

MotoGP
GP van Tsjechië
Waarom MotoGP de klap van Bezzecchi niet mag vergeten

Wat zat er achter de speciale ‘teambijeenkomst’ van Honda en Aston Martin in Barcelona?

Formule 1
GP van Oostenrijk
Wat zat er achter de speciale ‘teambijeenkomst’ van Honda en Aston Martin in Barcelona?

Aprilia: Eerdere incidenten aanleiding voor beroep tegen schorsing Marco Bezzecchi

MotoGP
GP van Tsjechië
Aprilia: Eerdere incidenten aanleiding voor beroep tegen schorsing Marco Bezzecchi

Hamilton roept FIA en F1 op om probleem van "1 miljoen per jaar" in kartsport op te lossen

Formule 1
Hamilton roept FIA en F1 op om probleem van "1 miljoen per jaar" in kartsport op te lossen

Hadjar vertelt hoe de relatie met teamgenoot Max Verstappen is

Formule 1
GP van Oostenrijk
Hadjar vertelt hoe de relatie met teamgenoot Max Verstappen is

Acosta eist antwoorden van KTM na motorproblemen in Tsjechische GP

MotoGP
GP van Tsjechië
Acosta eist antwoorden van KTM na motorproblemen in Tsjechische GP

Jenson Button steekt zijn bewondering voor het circuit van Spa-Francorchamps niet onder stoelen of banken. De Brit is vol lof over de baan in de Belgische Ardennen en hoopt op een wisselvallig weekend, waar de Honda beter tot zijn recht zal komen.

[img,51479,right,Eau Rouge]"Alle coureurs gaan graag naar Spa, ook ik", zei Button. "Het is een van de mooiste circuits waar we op rijden, met een prachtige groene omgeving. Voor een coureur heeft het circuit een geweldige lay-out, met allerlei geweldige bochten. Eau Rouge is een legendarische bocht en het gevoel als auto de grond raakte en je omhoog schiet is ongelooflijk. Het is een krankzinnige bocht op een droge baan en dat is nog erger in de regen. Het weer kan een grote stempel drukken op het weekend, wat goed is voor ons, omdat de auto het prima doet in de regen. Het kan op het ene deel van het circuit regenen, terwijl het ergens anders compleet droog is. Je moet dus snel kunnen reageren op de wisselende omstandigheden."

Net binnen

Vorig artikel Brawn hoopt op wisselvallig weer in Spa
Volgend artikel Massa: "Kimi zal lastig te verslaan zijn in België"

Beste reacties