Overslaan naar hoofdinhoud

Aanbevolen voor jou

Cadillac onthult "omvangrijk upgrade-pakket" voor F1 GP van Oostenrijk

Formule 1
GP van Oostenrijk
Cadillac onthult "omvangrijk upgrade-pakket" voor F1 GP van Oostenrijk

HRC-baas verontschuldigt zich voor probleem dat Armstrong eerste IndyCar-zege kostte

IndyCar
Road America
HRC-baas verontschuldigt zich voor probleem dat Armstrong eerste IndyCar-zege kostte

F1 keert terug naar boostmodus in regen, FIA bekrachtigt regelwijzigingen voor 2027

Formule 1
GP van Oostenrijk
F1 keert terug naar boostmodus in regen, FIA bekrachtigt regelwijzigingen voor 2027

F1-achtige kalender, F1-achtige prestaties? Hoe de Formule E "volwassen wordt" in de schaduw van zijn grote broer

Formule E
F1-achtige kalender, F1-achtige prestaties? Hoe de Formule E "volwassen wordt" in de schaduw van zijn grote broer

Hoe Lundgaard op Road America vanuit het niets uitgroeide tot de held

IndyCar
Road America
Hoe Lundgaard op Road America vanuit het niets uitgroeide tot de held

Villeneuve roept Ferrari op om Hamilton voor te trekken – maar gaat dat ook gebeuren?

Formule 1
GP van Oostenrijk
Villeneuve roept Ferrari op om Hamilton voor te trekken – maar gaat dat ook gebeuren?

Zandvoort en COTA debuteren in Formule E: Recordbrekende kalender voor 2026-2027

Formule E
Zandvoort en COTA debuteren in Formule E: Recordbrekende kalender voor 2026-2027

Morbidelli: "Misschien ben ik vergeten hoe ik op een MotoGP-motor moet rijden"

MotoGP
GP van Tsjechië
Morbidelli: "Misschien ben ik vergeten hoe ik op een MotoGP-motor moet rijden"

Timo Glock heeft een goed gevoel over de Grand Prix van Hongarije, die komend weekend wordt verreden op de Hungaroring. De Duitser behaalde hier vorig jaar zijn allereerste podiumpek in de Formule 1, door tweede te worden.

"Vorig jaar behaalde ik een podiumplaats in Hongarije, waardoor deze race natuurlijk extra speciaal voor mij is. Die podiumplek was ook de eerste van een reeks goede resultaten. Dus ik hoop dat ik komend weekend opnieuw competitief kan zijn en dat de zaken daarna opnieuw beginnen te lopen. Ik ben vol vertrouwen dat ik er opnieuw punten kan scoren", vertelde Glock. 

Vorige week werd de Duitser negende in zijn thuisrace op de Nürburgring. "Het was erg teleurstellend om net geen punten te scoren in mijn thuisrace", zei Glock. "Ik begon vanuit de pitstraat en wist nog elf posities goed te maken, dus we hadden de potentie om veel hoger te eindigen. Een van mijn doelen voor komend weekend is om een foutloze kwalificatieronde te hebben, aangezien dat om verschillende redenen maar niet wilde lukken tijdens de laatste paar raceweekenden."

Net binnen

Vorig artikel Alguersuari: "Het wordt zeker niet gemakkelijk"
Volgend artikel Surtees: "Henry had de top kunnen bereiken"

Beste reacties