Overslaan naar hoofdinhoud

Aanbevolen voor jou

Marco Bezzecchi voelt zich “s**t” na incident met marshal in Brno, zegt Aprilia

MotoGP
GP van Tsjechië
Marco Bezzecchi voelt zich “s**t” na incident met marshal in Brno, zegt Aprilia

Marquez weer in titelstrijd nadat “superbelangrijke” zege achterstand in MotoGP-punten verkleint

MotoGP
GP van Tsjechië
Marquez weer in titelstrijd nadat “superbelangrijke” zege achterstand in MotoGP-punten verkleint

Mercedes wijst speculatie over voorkeursbehandeling tussen Russell en Antonelli van de hand

Formule 1
GP van Barcelona-Catalonië
Mercedes wijst speculatie over voorkeursbehandeling tussen Russell en Antonelli van de hand

DTM-race Lausitzring 2: Ferrari-coureur Cairoli pakt de overwinning en de leiding in het kampioenschap

DTM
Lausitzring
DTM-race Lausitzring 2: Ferrari-coureur Cairoli pakt de overwinning en de leiding in het kampioenschap

MotoGP Czech GP: Marquez verslaat Bagnaia in duel en behaalt twee opeenvolgende zeges

MotoGP
GP van Tsjechië
MotoGP Czech GP: Marquez verslaat Bagnaia in duel en behaalt twee opeenvolgende zeges

Live: MotoGP Tsjechische Grand Prix terwijl het gebeurt

MotoGP
GP van Tsjechië
Live: MotoGP Tsjechische Grand Prix terwijl het gebeurt

Het mislopen van een Ferrari F1-zitje voelde als "bloeden" voor Kubica

Formule 1
GP van Barcelona-Catalonië
Het mislopen van een Ferrari F1-zitje voelde als "bloeden" voor Kubica

Hoe Monaco en Barcelona de harde realiteit van Aston Martin blootlegden

Formule 1
GP van Barcelona-Catalonië
Hoe Monaco en Barcelona de harde realiteit van Aston Martin blootlegden

Teamdirecteur Vijay Mallya verklaarde op vrijdag dat niets hem gelukkiger zou maken dan een plaatsje in Q2. Het scheelde weinig, maar Giancarlo Fisichella moest genoegen nemen met de zeventiende plaats. Adrian Sutil spinde in zijn laatste snelle ronde en zal daarom morgen vanaf de negentiende stek moeten beginnen.

"Zeventiende, een plaatsje buiten de Q2", zei Fisichella. "Dat is een beetje teleurstellend als je kijkt naar ons weekend tot dusver. In het laatste deel van mijn snelle ronde hing er een gele vlag en had ik last van opkrullend rubber op mijn banden, waardoor ik drie tienden verloor. Maar we weten dat we vooruit gaan, ook al hebben we nog genoeg werk te doen."

Sutil: "Dit was geen eenvoudige kwalificatie, omdat de omstandigheden op de baan verre van ideaal waren. In mijn laatste ronde voelde het goed aan, totdat ik in de snelle chicane in de tweede sector opeens veel onderstuur kreeg en wijd ging. De auto sprong op en ik kon hem niet meer onder controle houden, waardoor ik spinde. Het is jammer, want ik had Bourdais kunnen pakken, maar we zitten er in ieder heval een stuk dichter bij dan vorig jaar."

Net binnen

Vorig artikel Renault stelt teleur in kwalificatie
Volgend artikel Theissen wil voor de overwinning gaan

Beste reacties