Overslaan naar hoofdinhoud

Aanbevolen voor jou

Controverse rond F1-race Monaco naar 'court of appeal': wat betekent dit voor podium van Gasly?

Formule 1
GP van Oostenrijk
Controverse rond F1-race Monaco naar 'court of appeal': wat betekent dit voor podium van Gasly?

Hamilton bedankt zijn fans: "Ze hebben me vorig jaar gered”

Formule 1
GP van Barcelona-Catalonië
Hamilton bedankt zijn fans: "Ze hebben me vorig jaar gered”

Waarom MotoGP de klap van Bezzecchi niet mag vergeten

MotoGP
GP van Tsjechië
Waarom MotoGP de klap van Bezzecchi niet mag vergeten

Wat zat er achter de speciale ‘teambijeenkomst’ van Honda en Aston Martin in Barcelona?

Formule 1
GP van Oostenrijk
Wat zat er achter de speciale ‘teambijeenkomst’ van Honda en Aston Martin in Barcelona?

Aprilia: Eerdere incidenten aanleiding voor beroep tegen schorsing Marco Bezzecchi

MotoGP
GP van Tsjechië
Aprilia: Eerdere incidenten aanleiding voor beroep tegen schorsing Marco Bezzecchi

Hamilton roept FIA en F1 op om probleem van "1 miljoen per jaar" in kartsport op te lossen

Formule 1
Hamilton roept FIA en F1 op om probleem van "1 miljoen per jaar" in kartsport op te lossen

Hadjar vertelt hoe de relatie met teamgenoot Max Verstappen is

Formule 1
GP van Oostenrijk
Hadjar vertelt hoe de relatie met teamgenoot Max Verstappen is

Acosta eist antwoorden van KTM na motorproblemen in Tsjechische GP

MotoGP
GP van Tsjechië
Acosta eist antwoorden van KTM na motorproblemen in Tsjechische GP

Jenson Button noemde zijn motorprobleem in de Britse Grand Prix als een 'enorme klap'. Nadat hij bleef steken in het eerste gedeelte van de kwalificatie, moest hij de race vanaf de negentiende plek aanvangen en hij had zich teruggevochten tot de twaalfde plek, toen zijn motor het in de negende ronde begaf.

"Het was een enorme klap. Ik startte als negentiende, reed op de twaalfde plek en ik had Coulthard in een paar ronden kunnen passeren," zei Button. "Zaterdag was vervelend vanwege het feit dat ik binnen werd geroepen om me te laten wegen, maar de race was nog vervelender. Je zou het pech kunnen noemen, maar het gaat niet alleen om geluk en we moeten nog steeds verbeteren."

"Maandag zullen we zoals altijd een stevige vergadering hebben om de zaken op een rijtje te krijgen," vervolgde hij. "De auto voelde goed en dat is positief. Canada is een fijne plek en we zijn daar altijd sterk geweest, dus ik kijk er naar uit."

Net binnen

Vorig artikel Montoya dacht dat de race al voorbij was
Volgend artikel Villeneuve blij met zwaarbevochten punt

Beste reacties