Overslaan naar hoofdinhoud

Aanbevolen voor jou

Marco Bezzecchi voelt zich “s**t” na incident met marshal in Brno, zegt Aprilia

MotoGP
GP van Tsjechië
Marco Bezzecchi voelt zich “s**t” na incident met marshal in Brno, zegt Aprilia

Marquez weer in titelstrijd nadat “superbelangrijke” zege achterstand in MotoGP-punten verkleint

MotoGP
GP van Tsjechië
Marquez weer in titelstrijd nadat “superbelangrijke” zege achterstand in MotoGP-punten verkleint

Mercedes wijst speculatie over voorkeursbehandeling tussen Russell en Antonelli van de hand

Formule 1
GP van Barcelona-Catalonië
Mercedes wijst speculatie over voorkeursbehandeling tussen Russell en Antonelli van de hand

DTM-race Lausitzring 2: Ferrari-coureur Cairoli pakt de overwinning en de leiding in het kampioenschap

DTM
Lausitzring
DTM-race Lausitzring 2: Ferrari-coureur Cairoli pakt de overwinning en de leiding in het kampioenschap

MotoGP Czech GP: Marquez verslaat Bagnaia in duel en behaalt twee opeenvolgende zeges

MotoGP
GP van Tsjechië
MotoGP Czech GP: Marquez verslaat Bagnaia in duel en behaalt twee opeenvolgende zeges

Live: MotoGP Tsjechische Grand Prix terwijl het gebeurt

MotoGP
GP van Tsjechië
Live: MotoGP Tsjechische Grand Prix terwijl het gebeurt

Het mislopen van een Ferrari F1-zitje voelde als "bloeden" voor Kubica

Formule 1
GP van Barcelona-Catalonië
Het mislopen van een Ferrari F1-zitje voelde als "bloeden" voor Kubica

Hoe Monaco en Barcelona de harde realiteit van Aston Martin blootlegden

Formule 1
GP van Barcelona-Catalonië
Hoe Monaco en Barcelona de harde realiteit van Aston Martin blootlegden

Het zit Mark Webber niet lekker. De Australiër heeft in zijn Williams weinig geluk en moest de laatste paar races steeds vanaf de zijlijn toekijken nadat de betrouwbaarheid van zijn FW28 hem opnieuw in de steek liet. Volgens Webber is het dan ook hoog tijd om resultaten te behalen.

"We moeten nu echt gaan scoren," zei Webber in Indianapolis. "Iemand zei tegen me dat het achttien jaar geleden is dat Williams voor het laatst vier races lang puntloos bleef. In Canada kozen we, voordat we er naartoe gingen, de verkeerde band. Ik had genoeg brandstof om in ronde 30 te stoppen, maar na zeven ronden maakte ik al geen kans meer. Het was erg genant voor het hele team."

Hoewel de Williams bij vlagen uiterst competitief is, wil Webber meer. "Er zijn genoeg goede races geweest die ons niks opgeleverd hebben. Als je in de laatste ronde uitvalt of in de eerste, dat maakt niet uit. Het resultaat blijft hetzelfde. Het interesseert niemand waar we zouden moeten finishen, of dat we wel of geen potentie hebben. Als je de geblokte vlag niet ziet, telt het niet. We moeten nu op ieder circuit constant zijn en dat lukt slechts een paar teams dit jaar. De rest maakt er soms een potje van."

Net binnen

Vorig artikel Sterk begin voor Midland
Volgend artikel Ferrari domineert laatste vrije training op Indy

Beste reacties