Button strijdlustig na missen pole-position
Jenson Button mag dan niet van pole starten in Turkije, de Brit is nog steeds van plan om op zondag weer op de hoogste trede van het erepodium te staan. Dat de wedstrijd sinds 2005 altijd door de pole-man is gewonnen, deert hem niet.
"Ik kijk uit naar de race", zei Button. "Tot nu toe is deze race altijd vanaf pole gewonnen en we zijn van plan om daar iets aan te doen. Je kan hier goed inhalen, dus we gaan morgen een leuke race beleven."

We willen jouw mening!
Wat zou jij graag willen zien op Motorsport.com?
Doe mee aan onze 5 minuten durende enquête.- Het Motorsport.com-team
Deel of bewaar dit artikel
Net binnen
Vijf dingen om op te letten tijdens F1 Grand Prix van Oostenrijk
Aprilia over zegereeks Marquez: "We moeten eerst naar onszelf kijken"
Hoe de dood van Anthoine Hubert Sebastian Vettel veranderde
Sainz: Zelfs zonder overgewicht is Williams "niet waar we hadden beloofd te staan"
Achtergrond: de veelzijdigheid van autosportlegende Dan Gurney
Retro: Ratzenberger, het verdriet van Oostenrijk
Special: Het fabelachtige optreden van Jos Verstappen in Maleisië
Overzicht: Welke coureur reed voor de meeste F1-teams?
Button: "GT3-races zullen F1-frustratie Max Verstappen niet wegnemen"
Button maakt opvallende F1-transfer van Williams naar Aston Martin
Unieke Brawn GP F1-auto uit privécollectie Button gaat onder de hamer
Startnummers in F1: #22, twee keer kampioen, twee keer op rij
Special: Het wonderlijke succesverhaal van F1-debutant Brawn GP
Uitgelicht
Rearview Mirror: De dag waarop Niki Lauda ontdekte dat hij vervangbaar was
Column: Wie het slechtst geslapen heeft na de Grand Prix van Barcelona
Red Bull slachtoffer van FIA’s meetmethode? Wat de ADUO-cijfers echt betekenen
Waarom de F1-sprint een nieuwe impuls hard nodig heeft
Abonneer en krijg toegang tot Motorsport.com met je adblocker
Van Formule 1 tot MotoGP: we brengen het laatste nieuws, diepgaande analyses en exclusieve interviews rechtstreeks uit de paddock. Om ons vak zo goed mogelijk uit te kunnen voeren, worden er op de website advertenties getoond. We merken op dat je een adblocker gebruikt en willen je vragen om deze uit te zetten. Daarnaast geven we je de mogelijkheid om abonnee te worden en voor een klein bedrag te genieten van een advertentievrije website.
Er zijn twee opties:
- Word abonnee
- Schakel je adblocker uit
Beste reacties