Overslaan naar hoofdinhoud

Aanbevolen voor jou

Verrassing: Audi reed tijdens GP van Barcelona al met verbeterde F1-motor na ADUO-upgrade

Formule 1
GP van Oostenrijk
Verrassing: Audi reed tijdens GP van Barcelona al met verbeterde F1-motor na ADUO-upgrade

Cadillac onthult "omvangrijk upgrade-pakket" voor F1 GP van Oostenrijk

Formule 1
GP van Oostenrijk
Cadillac onthult "omvangrijk upgrade-pakket" voor F1 GP van Oostenrijk

HRC-baas verontschuldigt zich voor probleem dat Armstrong eerste IndyCar-zege kostte

IndyCar
Road America
HRC-baas verontschuldigt zich voor probleem dat Armstrong eerste IndyCar-zege kostte

F1 keert terug naar boostmodus in regen, FIA bekrachtigt regelwijzigingen voor 2027

Formule 1
GP van Oostenrijk
F1 keert terug naar boostmodus in regen, FIA bekrachtigt regelwijzigingen voor 2027

F1-achtige kalender, F1-achtige prestaties? Hoe de Formule E "volwassen wordt" in de schaduw van zijn grote broer

Formule E
F1-achtige kalender, F1-achtige prestaties? Hoe de Formule E "volwassen wordt" in de schaduw van zijn grote broer

Hoe Lundgaard op Road America vanuit het niets uitgroeide tot de held

IndyCar
Road America
Hoe Lundgaard op Road America vanuit het niets uitgroeide tot de held

Villeneuve roept Ferrari op om Hamilton voor te trekken – maar gaat dat ook gebeuren?

Formule 1
GP van Oostenrijk
Villeneuve roept Ferrari op om Hamilton voor te trekken – maar gaat dat ook gebeuren?

Zandvoort en COTA debuteren in Formule E: Recordbrekende kalender voor 2026-2027

Formule E
Zandvoort en COTA debuteren in Formule E: Recordbrekende kalender voor 2026-2027

Brawn GP kwam in Hongarije opnieuw uiterst bleekjes voor de dag. Jenson Button kon nog twee punten uit het vuur slepen en Rubens Barrichello kon amper in de top-tien komen. Jenson Button tast nog in het duister en wil zo snel mogelijk een oplossing.

"Ik weet niet wat er aan de hand is, maar ik denk niet dat we het weer hier de schuld van kunnen geven", zei hij tegen de BBC. "Het is weliswaar wat kouder dan vrijdag, maar we moeten het ergens anders zoeken. We hebben twee nieuwe updates op de auto, die de balans juist beter zouden moeten maken. Je kan zeggen dat andere teams beter zijn geworden. Red Bull is natuurlijk sneller en ook McLaren, Ferrari en Williams zijn beter geworden. Maar onze auto is niet meer dezelfde die hij een paar races geleden was."

"Mijn banden waren na vier ronden versleten en kon ik niet meer aanhaken bij de jongens voor me."

Net binnen

Vorig artikel Hamilton schenkt McLaren eerste zege van 2009
Volgend artikel Raikkonen: "Iets positiefs voor het team"

Beste reacties