Overslaan naar hoofdinhoud

Aanbevolen voor jou

Marco Bezzecchi voelt zich “s**t” na incident met marshal in Brno, zegt Aprilia

MotoGP
GP van Tsjechië
Marco Bezzecchi voelt zich “s**t” na incident met marshal in Brno, zegt Aprilia

Marquez weer in titelstrijd nadat “superbelangrijke” zege achterstand in MotoGP-punten verkleint

MotoGP
GP van Tsjechië
Marquez weer in titelstrijd nadat “superbelangrijke” zege achterstand in MotoGP-punten verkleint

Mercedes wijst speculatie over voorkeursbehandeling tussen Russell en Antonelli van de hand

Formule 1
GP van Barcelona-Catalonië
Mercedes wijst speculatie over voorkeursbehandeling tussen Russell en Antonelli van de hand

DTM-race Lausitzring 2: Ferrari-coureur Cairoli pakt de overwinning en de leiding in het kampioenschap

DTM
Lausitzring
DTM-race Lausitzring 2: Ferrari-coureur Cairoli pakt de overwinning en de leiding in het kampioenschap

MotoGP Czech GP: Marquez verslaat Bagnaia in duel en behaalt twee opeenvolgende zeges

MotoGP
GP van Tsjechië
MotoGP Czech GP: Marquez verslaat Bagnaia in duel en behaalt twee opeenvolgende zeges

Live: MotoGP Tsjechische Grand Prix terwijl het gebeurt

MotoGP
GP van Tsjechië
Live: MotoGP Tsjechische Grand Prix terwijl het gebeurt

Het mislopen van een Ferrari F1-zitje voelde als "bloeden" voor Kubica

Formule 1
GP van Barcelona-Catalonië
Het mislopen van een Ferrari F1-zitje voelde als "bloeden" voor Kubica

Hoe Monaco en Barcelona de harde realiteit van Aston Martin blootlegden

Formule 1
GP van Barcelona-Catalonië
Hoe Monaco en Barcelona de harde realiteit van Aston Martin blootlegden

Jenson Button denkt er aan om Honda te verlaten als er volgend jaar geen zichtbare vooruitgang wordt geboekt. Dit verklaarde de Brit zondag in een Brits dagblad. Button kende in 2007 een zeer teleurstellend seizoen. Hij behaalde daarin slechts zes WK-punten. Volgens Button heeft het geen zin om op de huidige manier zijn racecarrière voort te zetten. Hij wil dan ook snel verbetering zien.

Aan Mail on Sunday liet Button weten dat als het volgend jaar niet duidelijk beter gaat, hij Honda zal gaan verlaten. Hij gaf daarbij tevens aan dat hij deze plannen ook al het afgelopen seizoen had. Button: "De wagen was echt een ramp en ik wil op deze manier niet langer racen. Na Hongarije dit jaar kwam ik bijna tot uitbarsting. Ik won die race het jaar daarvoor en nu reed ik rond in iets waardeloos."

Button zei tevens: "Ik moet weer winnen. Als dat niet gebeurt dan moet ik keihard zijn. Er is een optie in mijn contract die een vertrek mogelijk maakt. Wanneer bepaalde dingen niet worden opgelost, dan is dat hetgeen wat ik ga doen. Ik verwacht niet dat ik het kampioenschap ga winnen, maar ik wil wel een enorme verbetering zien."

Net binnen

Vorig artikel Renault onschuldig volgens Briatore
Volgend artikel Button: "Wellicht geen nieuwe kans voor Lewis"

Beste reacties