Overslaan naar hoofdinhoud

Aanbevolen voor jou

Marco Bezzecchi voelt zich “s**t” na incident met marshal in Brno, zegt Aprilia

MotoGP
GP van Tsjechië
Marco Bezzecchi voelt zich “s**t” na incident met marshal in Brno, zegt Aprilia

Marquez weer in titelstrijd nadat “superbelangrijke” zege achterstand in MotoGP-punten verkleint

MotoGP
GP van Tsjechië
Marquez weer in titelstrijd nadat “superbelangrijke” zege achterstand in MotoGP-punten verkleint

Mercedes wijst speculatie over voorkeursbehandeling tussen Russell en Antonelli van de hand

Formule 1
GP van Barcelona-Catalonië
Mercedes wijst speculatie over voorkeursbehandeling tussen Russell en Antonelli van de hand

DTM-race Lausitzring 2: Ferrari-coureur Cairoli pakt de overwinning en de leiding in het kampioenschap

DTM
Lausitzring
DTM-race Lausitzring 2: Ferrari-coureur Cairoli pakt de overwinning en de leiding in het kampioenschap

MotoGP Czech GP: Marquez verslaat Bagnaia in duel en behaalt twee opeenvolgende zeges

MotoGP
GP van Tsjechië
MotoGP Czech GP: Marquez verslaat Bagnaia in duel en behaalt twee opeenvolgende zeges

Live: MotoGP Tsjechische Grand Prix terwijl het gebeurt

MotoGP
GP van Tsjechië
Live: MotoGP Tsjechische Grand Prix terwijl het gebeurt

Het mislopen van een Ferrari F1-zitje voelde als "bloeden" voor Kubica

Formule 1
GP van Barcelona-Catalonië
Het mislopen van een Ferrari F1-zitje voelde als "bloeden" voor Kubica

Hoe Monaco en Barcelona de harde realiteit van Aston Martin blootlegden

Formule 1
GP van Barcelona-Catalonië
Hoe Monaco en Barcelona de harde realiteit van Aston Martin blootlegden
Breaking news

Webber vertrouwt op goede afloop in de race

Mark Webber kende in de vrije training op Istanbul Park nog grote problemen, toen het gaspedaal van zijn Red Bull-bolide niet werkte. Het team wist dat echter op te lossen en in de kwalificatie lukte het de Australiër om pole-position te trainen, zijn derde op rij. Hij denkt dat hij nu ook hoge ogen kan gooien in de race van zondag.

"Dit was niet ons meest soepele weekend. We hebben wat tegenslag gehad, al was het gelukkig niet al te ernstig. Als je al een probleem krijgt, is het het beste om het tijdens de training te krijgen", vertelde Webber, die toegaf toch wat hinder te hebben ondervonden van de gemiste tijd in de training. "Ik was daardoor wat in het nadeel, maar je gaat toch door om er iets uit te halen."

De vorige twee races startte Webber ook al van pole, maar toen had hij teamgenoot Sebastian Vettel naast zich op de eerste rij. Dit weekend zal dat Lewis Hamilton zijn. "Ik denk ook dat Sebastian vandaag een probleem met zijn auto had", zei hij daarover. "Verder zit het allemaal erg dicht bij elkaar, al heb ik wel meer vertrouwen in morgen, dan in vandaag."

Net binnen

Vorig artikel Webber stormt naar derde pole-position op rij
Volgend artikel Remprobleem hindert Vettel in kwalificatie

Beste reacties