Overslaan naar hoofdinhoud

Aanbevolen voor jou

Vijf dingen om op te letten tijdens de F1-GP van Oostenrijk

Formule 1
GP van Oostenrijk
Vijf dingen om op te letten tijdens de F1-GP van Oostenrijk

Aprilia over de zegereeks van Marquez: "We moeten eerst naar onszelf kijken"

MotoGP
GP van Tsjechië
Aprilia over de zegereeks van Marquez: "We moeten eerst naar onszelf kijken"

Hoe de dood van Anthoine Hubert Sebastian Vettel veranderde

Formule 1
Hoe de dood van Anthoine Hubert Sebastian Vettel veranderde

Sainz: Zelfs zonder overgewicht is Williams "niet waar we hadden beloofd te staan"

Formule 1
GP van Oostenrijk
Sainz: Zelfs zonder overgewicht is Williams "niet waar we hadden beloofd te staan"

Ducati legt Pedro Acosta vast tot en met MotoGP-seizoen 2028

MotoGP
GP van Tsjechië
Ducati legt Pedro Acosta vast tot en met MotoGP-seizoen 2028

Ferrari plant extra motorupdate na eerste stap in Oostenrijk: Nieuwe turbo aanstaande

Formule 1
GP van Oostenrijk
Ferrari plant extra motorupdate na eerste stap in Oostenrijk: Nieuwe turbo aanstaande

Ducati bevestigt vertrek Francesco Bagnaia voor MotoGP-seizoen 2027

MotoGP
GP van Tsjechië
Ducati bevestigt vertrek Francesco Bagnaia voor MotoGP-seizoen 2027

Crutchlow pleit voor MotoGP-weerprotocol na bloedhete Tsjechische GP

MotoGP
GP van Tsjechië
Crutchlow pleit voor MotoGP-weerprotocol na bloedhete Tsjechische GP

Het team van Williams heeft vandaag de goede lijn van de afgelopen races niet door kunnen trekken. Ralf Schumacher en Juan-Pablo Montoya kwamen niet verder dan respectievelijk de achtste en dertiende plaats.

"Zoals verwacht was het een moeilijke dag voor ons", zei Ralf Schumacher. "Het Circuit de Catalunya ligt ons niet, en de balans is niet goed. We moeten nog veel werk doen voor morgen."

Ook Juan-Pablo Montoya was niet geheel tevreden over de dag van vandaag. "Het was een moeilijke dag voor mij. Ik heb de hele dag geworsteld met mijn afstelling, en ik kon niet echt goed overweg met de wagen. Helaas moest ik ook nog het laatste gedeelte van de tweede training missen vanwege een motorprobleem. We zullen de data goed moeten bestuderen, en hopen dat we morgen beter voor de dag zullen komen", aldus de weinig optimistische Colombiaan, die nog steeds wacht op zijn eerste volledige race.

"Helaas verloor Juan-Pablo ruim een half uur met een motorprobleem", was de reactie van teammanager Patrick Head. "We hebben geprobeerd om een goede race-afstelling te vinden, maar tot nu toe gaat het nou niet echt geweldig. Morgen zullen we moeten zorgen dat we ons goed kwalificeren."

Net binnen

Vorig artikel Matige dag voor Jordan
Volgend artikel Sauber kan nog beter

Beste reacties