Overslaan naar hoofdinhoud

Aanbevolen voor jou

Vijf dingen om op te letten tijdens F1 Grand Prix van Oostenrijk

Formule 1
GP van Oostenrijk
Vijf dingen om op te letten tijdens F1 Grand Prix van Oostenrijk

Aprilia over zegereeks Marquez: "We moeten eerst naar onszelf kijken"

MotoGP
GP van Tsjechië
Aprilia over zegereeks Marquez: "We moeten eerst naar onszelf kijken"

Hoe de dood van Anthoine Hubert Sebastian Vettel veranderde

Formule 1
Hoe de dood van Anthoine Hubert Sebastian Vettel veranderde

Sainz: Zelfs zonder overgewicht is Williams "niet waar we hadden beloofd te staan"

Formule 1
GP van Oostenrijk
Sainz: Zelfs zonder overgewicht is Williams "niet waar we hadden beloofd te staan"

Ducati legt Pedro Acosta vast tot en met MotoGP-seizoen 2028

MotoGP
GP van Tsjechië
Ducati legt Pedro Acosta vast tot en met MotoGP-seizoen 2028

Ferrari plant extra motorupdate na eerste stap in Oostenrijk: Nieuwe turbo aanstaande

Formule 1
GP van Oostenrijk
Ferrari plant extra motorupdate na eerste stap in Oostenrijk: Nieuwe turbo aanstaande

Ducati bevestigt vertrek Francesco Bagnaia voor MotoGP-seizoen 2027

MotoGP
GP van Tsjechië
Ducati bevestigt vertrek Francesco Bagnaia voor MotoGP-seizoen 2027

Crutchlow pleit voor MotoGP-weerprotocol na bloedhete Tsjechische GP

MotoGP
GP van Tsjechië
Crutchlow pleit voor MotoGP-weerprotocol na bloedhete Tsjechische GP

[img,25383,right,Mark Webber]Mark Webber is één van de weinige coureurs die dit seizoen de finishvlag nog niet gezien heeft. De Australiër hoopt komend weekend in Bahrein dan ook niet alleen sterk voor de dag te komen in de kwalificatie, maar ook in race mee te kunnen strijden om WK-punten.

"Natuurlijk is het frustrerend om de finishvlag nog niet gezien te hebben, maar aan een gebrek aan wilskracht bij mezelf of het team ligt dat in ieder geval niet", zegt Webber. "De Jaguar R5 was afgelopen weekend vier seconden per rondje sneller dan onze auto van vorig seizoen en dat bewijst dat ons harde werk zijn vruchten afwerpt. We beginnen de resultaten te zien van een winter vol hard werk."

"Ik verheug me ontzettend op de komende race in deze geheel nieuwe omgeving", blikt Webber vooruit op de Grand Prix van Bahrein. "In Sepang hebben we alvast kunnen wennen aan de hitte en ik denk dat zowel het team als ik hier goed mee om kan gaan. Björn test deze week nog in Santa Pod zodat we de problemen die we in Sepang hadden niet meer tegen zullen komen. Ik ben er van overtuigd dat we opnieuw een stap voorwaarts kunnen maken."

Net binnen

Vorig artikel Dixon tevreden over F1-debuut
Volgend artikel Toyota tevreden over Franse testweek

Beste reacties