Overslaan naar hoofdinhoud

Aanbevolen voor jou

Villeneuve roept Ferrari op om Hamilton te bevoordelen – maar gaat dat ook gebeuren?

Formule 1
GP van Oostenrijk
Villeneuve roept Ferrari op om Hamilton te bevoordelen – maar gaat dat ook gebeuren?

Zandvoort en COTA debuteren in Formule E: Recordbrekende kalender voor 2026-2027

Formule E
Zandvoort en COTA debuteren in Formule E: Recordbrekende kalender voor 2026-2027

Morbidelli: "Misschien ben ik vergeten hoe ik op een MotoGP-motor moet rijden"

MotoGP
GP van Tsjechië
Morbidelli: "Misschien ben ik vergeten hoe ik op een MotoGP-motor moet rijden"

Pirelli-test Brno: Aprilia aan de leiding, lichte valpartij Marquez

MotoGP
Pirelli-test Brno: Aprilia aan de leiding, lichte valpartij Marquez

Officieel: Ducati bevestigt contractverlenging Márquez tot en met 2028

MotoGP
Officieel: Ducati bevestigt contractverlenging Márquez tot en met 2028

MotoGP introduceert onmiddellijk verbod op holeshot-apparaten, verdere wijzigingen voor Duitse GP

MotoGP
TT Assen
MotoGP introduceert onmiddellijk verbod op holeshot-apparaten, verdere wijzigingen voor Duitse GP

Controverse rond F1-race Monaco naar 'court of appeal': wat betekent dit voor podium van Gasly?

Formule 1
GP van Oostenrijk
Controverse rond F1-race Monaco naar 'court of appeal': wat betekent dit voor podium van Gasly?

Hamilton bedankt zijn fans: "Ze hebben me vorig jaar gered”

Formule 1
GP van Barcelona-Catalonië
Hamilton bedankt zijn fans: "Ze hebben me vorig jaar gered”

Renault heeft het in dit seizoen tot nu toe heel aardig gedaan, maar in de kwalificatie voor de Grand Prix van Oostenrijk liep het even niet zo soepel. Jenson Button start morgen vanaf de 13e plaats, Jarno Trulli vanaf de 16e. De Italiaan veroorzaakte ook nog een rode vlag,

"Ik moet me verontschuldigen voor die rode vlag," vertelde Trulli. "De motor hield er ineens mee op, ik kon de auto niet meer in bedwang houden. Daarna ben ik gelijk in de reserveauto gesprongen, maar die stond klaar voor Jenson. Het team wist alles wel op tijd om te zetten, maar toch had ik nog was moeite met de remmen, ik moest er nog even aan wennen. Ik heb alles gedaan wat ik onder deze omstandigheden kon doen en ik wil het team bedanken voor het goede werk wat ze hebben geleverd."

[photo2]Jenson Button kende andere problemen. "Er was gewoon veel te veel verkeer," zei de Engelsman achteraf. "Ik verloor mijn eerste run door de rode vlag, maar de auto werd wel beter. Aan het eind van de training ging ik gewoon op het verkeerde moment naar buiten. De auto voelde goed aan, maar er reden veel auto's voor en achter me. Ik verloor veel tijd aan het begin en het einde van de ronde. Meer kon ik niet doen, het was gewoon pech."

Net binnen

Vorig artikel Salo zet Toyota in top-tien
Volgend artikel Ferrari snelste met Rubinho

Beste reacties