Overslaan naar hoofdinhoud

Aanbevolen voor jou

Hoe cruciaal is Red Bulls Oostenrijk-upgrade voor de toekomst van Max Verstappen?

Formule 1
GP van Oostenrijk
Hoe cruciaal is Red Bulls Oostenrijk-upgrade voor de toekomst van Max Verstappen?

Bagnaia begon na de GP van Japan van 2025 na te denken over een vertrek bij Ducati

MotoGP
TT Assen
Bagnaia begon na de GP van Japan van 2025 na te denken over een vertrek bij Ducati

Hamilton geeft uitleg over de nekblessure die zijn F1-seizoen van 2025 beïnvloedde

Formule 1
GP van Oostenrijk
Hamilton geeft uitleg over de nekblessure die zijn F1-seizoen van 2025 beïnvloedde

Ben Sulayem krijgt zijn zin: FIA schaft maximaal aantal presidentstermijnen af

Formule 1
GP van Oostenrijk
Ben Sulayem krijgt zijn zin: FIA schaft maximaal aantal presidentstermijnen af

"Geen echte sterke punten": McLaren F1-auto wacht op updates en kansen – Oscar Piastri

Formule 1
GP van Oostenrijk
"Geen echte sterke punten": McLaren F1-auto wacht op updates en kansen – Oscar Piastri

Russell: Ferrari en Hamilton vormen een "enorme bedreiging" voor de titelstrijd in de F1 van 2026

Formule 1
GP van Oostenrijk
Russell: Ferrari en Hamilton vormen een "enorme bedreiging" voor de titelstrijd in de F1 van 2026

Aprilia-teambaas legt uit waarom hij voor Francesco Bagnaia koos voor het 850cc-tijdperk

MotoGP
Aprilia-teambaas legt uit waarom hij voor Francesco Bagnaia koos voor het 850cc-tijdperk

Viñales: ‘Als ik volgend jaar niet in de MotoGP rijd, is dat uitsluitend de schuld van KTM’

MotoGP
Bandentest Brno
Viñales: ‘Als ik volgend jaar niet in de MotoGP rijd, is dat uitsluitend de schuld van KTM’

Alain Prost is vastbesloten terug te keren in de Formule 1. De Fransman, die gisteren zijn eigen Prost Grand Prix failliet zag gaan, heeft bekend gemaakt binnenkort met een nieuw project te willen beginnen.

"Na een korte pauze zal ik terugkeren", belooft 'le Professeur'. Op welke manier hij wil terugkeren in de raceklasse die hem als coureur zoveel succes bracht, wilde Prost niet zeggen.

"Op dit moment gaan mijn eerste gedachten naar de teamleden. Het is heel triest voor hen. Voor mij komt dit faillisement niet als een donderslag bij heldere hemel, en ik voel het ook niet als een straf of iets dergelijks. Deze beslissing bevestigt dat er veel dingen fout gegaan zijn, en daarom voel ik mee met de teamleden die altijd hard gewerkt hebben."

"De laatste weken heb ik ontzettend mijn best gedaan om een investeerder te vinden. Het knaagt aan me dat vooral de Franse investeerders het hebben laten afweten. Helaas was niemand in Frankrijk geinteresseerd in de lot van ons team", was de teleurgestelde reactie van Prost.

Net binnen

Vorig artikel Montoya ziet Ferrari wel zitten
Volgend artikel Jordan geschokt door faillissement Prost

Beste reacties