Overslaan naar hoofdinhoud

Aanbevolen voor jou

Stella roept McLaren op om de ontwikkelings"intensiteit" op te voeren om Mercedes in te halen

Formule 1
GP van Oostenrijk
Stella roept McLaren op om de ontwikkelings"intensiteit" op te voeren om Mercedes in te halen

"Ze weten het" – Max Verstappen stelt dat Red Bull weet wat er nodig is om hem te behouden

Formule 1
GP van Oostenrijk
"Ze weten het" – Max Verstappen stelt dat Red Bull weet wat er nodig is om hem te behouden

Hoe Hamilton denkt dat Ferrari Mercedes kan verslaan in de F1 Grand Prix van Oostenrijk

Formule 1
GP van Oostenrijk
Hoe Hamilton denkt dat Ferrari Mercedes kan verslaan in de F1 Grand Prix van Oostenrijk

Geblesseerde Aldeguer zegt dat hij niet meer zal racen "tot na de zomer"

MotoGP
TT Assen
Geblesseerde Aldeguer zegt dat hij niet meer zal racen "tot na de zomer"

Cadillac F1-updates tonen potentie, maar hete GP van Oostenrijk wordt lakmoesproef

Formule 1
GP van Oostenrijk
Cadillac F1-updates tonen potentie, maar hete GP van Oostenrijk wordt lakmoesproef

MotoGP Assen: Volledige startgrid

MotoGP
TT Assen
MotoGP Assen: Volledige startgrid

Hoe groot waren Antonelli’s kansen om vanaf eerste rij te starten zonder fout met gele vlag?

Formule 1
GP van Oostenrijk
Hoe groot waren Antonelli’s kansen om vanaf eerste rij te starten zonder fout met gele vlag?

Marquez voelt zich “ongemakkelijk en inconsistent” na de sprint van de Dutch GP: “Ik kan niet meer doen”

MotoGP
TT Assen
Marquez voelt zich “ongemakkelijk en inconsistent” na de sprint van de Dutch GP: “Ik kan niet meer doen”

Technisch directeur van McLaren, Adrian Newey, denkt dat zijn team achterloopt op het testen, vooral wat het weer betreft. De oorzaak ligt volgens hem bij de vestiging van het team, in Engeland.

"Afgelopen week hadden we erg slechte condities op Silverstone. Dat is niet zo erg als je op een natte baan wilt testen, maar helaas was het zo'n dag dat het te hard regende om iets te doen, of de baan droogde weer te snel op, we hadden gewoon geen constante werkomstandigheden. Het was erg vervelend. Het is een probleem waar wij Britse teams nu eenmaal mee om moeten gaan."

"We willen volgende week graag in Frankrijk testen, maar dat is weer een probleem door de vakanties, we kunnen de trucks niet snel genoeg op de plaats van bestemming krijgen," vervolgde Newey. "Als we in Frankrijk zouden gaan testen hadden we aan het eind van vorige week moeten vertrekken. Je mag niet door Frankrijk rijden met de truck in vakanties, weekends of andere vrije dagen. Het is een lastige periode van het jaar."

"Het zou mooi zijn als wij net als Ferrari een testbaan hadden met warme omstandigheden. Maar natuurlijk heeft de zaak twee kanten, Britse teams hebben waarschijnlijk ook weer voordelen op de teams die ergens anders gevestigd zijn," besloot hij.

Net binnen

Vorig artikel Tevredenheid troef bij BAR
Volgend artikel Brawn verwacht pole

Beste reacties