Overslaan naar hoofdinhoud

Aanbevolen voor jou

Marco Bezzecchi voelt zich “s**t” na incident met marshal in Brno, zegt Aprilia

MotoGP
GP van Tsjechië
Marco Bezzecchi voelt zich “s**t” na incident met marshal in Brno, zegt Aprilia

Marquez weer in titelstrijd nadat “superbelangrijke” zege achterstand in MotoGP-punten verkleint

MotoGP
GP van Tsjechië
Marquez weer in titelstrijd nadat “superbelangrijke” zege achterstand in MotoGP-punten verkleint

Mercedes wijst speculatie over voorkeursbehandeling tussen Russell en Antonelli van de hand

Formule 1
GP van Barcelona-Catalonië
Mercedes wijst speculatie over voorkeursbehandeling tussen Russell en Antonelli van de hand

DTM-race Lausitzring 2: Ferrari-coureur Cairoli pakt de overwinning en de leiding in het kampioenschap

DTM
Lausitzring
DTM-race Lausitzring 2: Ferrari-coureur Cairoli pakt de overwinning en de leiding in het kampioenschap

MotoGP Czech GP: Marquez verslaat Bagnaia in duel en behaalt twee opeenvolgende zeges

MotoGP
GP van Tsjechië
MotoGP Czech GP: Marquez verslaat Bagnaia in duel en behaalt twee opeenvolgende zeges

Live: MotoGP Tsjechische Grand Prix terwijl het gebeurt

MotoGP
GP van Tsjechië
Live: MotoGP Tsjechische Grand Prix terwijl het gebeurt

Het mislopen van een Ferrari F1-zitje voelde als "bloeden" voor Kubica

Formule 1
GP van Barcelona-Catalonië
Het mislopen van een Ferrari F1-zitje voelde als "bloeden" voor Kubica

Hoe Monaco en Barcelona de harde realiteit van Aston Martin blootlegden

Formule 1
GP van Barcelona-Catalonië
Hoe Monaco en Barcelona de harde realiteit van Aston Martin blootlegden

Het Sauber team maakte vandaag geen al te beste indruk in Brazilië. Thuisrijder Massa debuteerde voor eigen publiek met een zeventiende tijd, teamgenoot Heidfeld volgde nog een plaatsje lager.

Felipe Massa had zich zijn eerste dag voor eigen publiek wellicht anders voorgesteld. De jonge Braziliaan eindigde de eerste dag op interlagos op een zeventiende plaats, maar blijft wel optimistisch.

"Onze eerste dag is niet eens zo slecht verlopen," meent Massa. "De baan was niet zo vuil en moeilijk als sommige rijders me vooraf verteld hadden, al moest iedereen toch wat zoeken naar voldoende grip. De balans van mijn wagen was in elk geval goed en morgen zullen we zeker veel sneller gaan."

Teamgenoot Heidfeld was toch een iets andere mening toegedaan.

[photo2] "De wagen was goed aan het begin van de dag, maar de balans was toch niet optimaal. We zitten op de goede weg, maar we zijn er nog lang niet. De nieuwe Bridgestone banden zijn wel een grote vooruitgang. De banden deden het heel goed bij de hoge temperaturen die hier vandaag heersten."

Ook teambaas Peter Sauber maakt zich geen zorgen na deze matige voorstelling.

"We hebben ons vandaag helemaal op de race-afstelling toegelegd omdat we weten dat het een lastige wedstrijd zal worden. Ik denk dat we de juiste beslissing gemaakt hebben om onze tijd op die manier te gebruiken. Een goede afstelling is ons meer waard dan een plaats bovenaan de tabellen op vrijdag."

De tijden van vandaag

De foto's van de vrije trainingen

Verstuur de foto's van vandaag als E-card!

Net binnen

Vorig artikel Coulthard snelste man op Interlagos
Volgend artikel Jaguar R3 boekt vooruitgang

Beste reacties