Overslaan naar hoofdinhoud

Aanbevolen voor jou

Verrassing: Audi reed tijdens de GP van Barcelona met een verbeterde F1-motor na de uitspraak in de ADUO-zaak

Formule 1
GP van Oostenrijk
Verrassing: Audi reed tijdens de GP van Barcelona met een verbeterde F1-motor na de uitspraak in de ADUO-zaak

Cadillac onthult "omvangrijk upgrade-pakket" voor F1 GP van Oostenrijk

Formule 1
GP van Oostenrijk
Cadillac onthult "omvangrijk upgrade-pakket" voor F1 GP van Oostenrijk

HRC-baas verontschuldigt zich voor probleem dat Armstrong eerste IndyCar-zege kostte

IndyCar
Road America
HRC-baas verontschuldigt zich voor probleem dat Armstrong eerste IndyCar-zege kostte

F1 keert terug naar boostmodus in regen, FIA bekrachtigt regelwijzigingen voor 2027

Formule 1
GP van Oostenrijk
F1 keert terug naar boostmodus in regen, FIA bekrachtigt regelwijzigingen voor 2027

F1-achtige kalender, F1-achtige prestaties? Hoe de Formule E "volwassen wordt" in de schaduw van zijn grote broer

Formule E
F1-achtige kalender, F1-achtige prestaties? Hoe de Formule E "volwassen wordt" in de schaduw van zijn grote broer

Hoe Lundgaard op Road America vanuit het niets uitgroeide tot de held

IndyCar
Road America
Hoe Lundgaard op Road America vanuit het niets uitgroeide tot de held

Villeneuve roept Ferrari op om Hamilton voor te trekken – maar gaat dat ook gebeuren?

Formule 1
GP van Oostenrijk
Villeneuve roept Ferrari op om Hamilton voor te trekken – maar gaat dat ook gebeuren?

Zandvoort en COTA debuteren in Formule E: Recordbrekende kalender voor 2026-2027

Formule E
Zandvoort en COTA debuteren in Formule E: Recordbrekende kalender voor 2026-2027

Benetton Renault coureur Giancarlo Fisichella heeft het altijd goed gedaan in Canada. Hij stond meerdere malen op het podium. De Italiaan denkt nu ook snel te zullen zijn, maar een podium is net wat te hoog gegrepen.

"Ik denk dat dit een goed weekend gaat worden, maar niet zo goed als de afgelopen jaren," zei hij. "We zijn hier altijd hard gegaan. De afgelopen vier jaar stond ik hier op het podium. Dat was fantastisch, maar ik denk dat het wel erg moeilijk gaat worden om die traditie voort te zetten, omdat we momenteel niet snel genoeg zijn. De motor moet hier erg sterkt zijn en wij hebben nu nog niet veel motorkracht. Maar de auto wordt beter, we hebben wat aërodynamische verbeteringen nodig. Ik heb het denk ik goed gedaan heb op vrijdag. Ik heb meer dan 45 ronden gereden, met veel brandstof. Dat is niet slecht. Ik hoop morgen me op de zesde of zevende rij te kunnen kwalificeren."

Net binnen

Vorig artikel Crash verstoort vrijdag voor Jordan
Volgend artikel Ook Jordan Canada liefhebber

Beste reacties