Mann verzekerd van deelname aan Indy 500
Pippa Mann, voormalig teamgenote van Giedo van der Garde, zal dit jaar voor de tweede keer meedoen aan de Indy 500, die dit jaar op 26 mei wordt verreden. De 29-jarige Britse heeft hiervoor een deal gesloten met Dale Coyne Racing.

Ze kreeg een contract bij Conquest om alleen de Indy 500 te rijden en wist in deze race als twintigste aan de finish te komen. Later in het jaar kreeg ze een zitje bij Rahal Letterman Lanigan, maar tijdens haar eerste weekend bij dit team crashte ze tijdens de training, waarbij ze een rugblessure opliep. Aan het einde van het seizoen keerde ze terug voor de races in Kentucky en op de Las Vegas Motor Speedway en raakte ze betrokken bij de massacrash waarbij Dan Wheldon om het leven kwam.
Na in 2012 geen races te hebben gereden in de VS en alleen een weekend in de AutoGP te hebben geracet, keert zij dit jaar terug in de Indy 500.Deel of bewaar dit artikel
Abonneer en krijg toegang tot Motorsport.com met je adblocker
Van Formule 1 tot MotoGP: we brengen het laatste nieuws, diepgaande analyses en exclusieve interviews rechtstreeks uit de paddock. Om ons vak zo goed mogelijk uit te kunnen voeren, worden er op de website advertenties getoond. We merken op dat je een adblocker gebruikt en willen je vragen om deze uit te zetten. Daarnaast geven we je de mogelijkheid om abonnee te worden en voor een klein bedrag te genieten van een advertentievrije website.
Beste reacties