Vierde podiumplaats op rij voor Nakajima
Kazuki Nakajima scoorde zondag op de Nürburgring alweer zijn vierde derde plaats op rij. Ondanks deze goede resultaten had de Japanner gehoopt om deze keer een plekje hoger te staan, maar het lukte hem niet om zijn landgenoot Kohei Hirate in te halen.
"Het is geweldig om vier keer op rij op het podium te staan", vertelde de DAMS-coureur. "Ik ben er verbaasd over, maar ook een beetje teleurgesteld, omdat het erg jammer was dat ik vandaag de tweede plek miste. Toch was het een geweldige race en het is goed om punten te blijven scoren, want dat is toch het belangrijkste."
Over zijn race zei hij: "Op deze baan is het toch lastig inhalen, dus voor de race van vandaag verwachtte ik niet veel. De start was goed en daarna won ik nog een positie. Glock zat in het begin achter me en hij was snel, dus dat zorgde voor wat druk. Maar later verloor hij snelheid, geen idee waarom. Ik kon me toen op Pastor Maldonado concentreren. Mijn snelheid was hoger dus ik kon hem inhalen en richting Kohei rijden."Deel of bewaar dit artikel
Abonneer en krijg toegang tot Motorsport.com met je adblocker
Van Formule 1 tot MotoGP: we brengen het laatste nieuws, diepgaande analyses en exclusieve interviews rechtstreeks uit de paddock. Om ons vak zo goed mogelijk uit te kunnen voeren, worden er op de website advertenties getoond. We merken op dat je een adblocker gebruikt en willen je vragen om deze uit te zetten. Daarnaast geven we je de mogelijkheid om abonnee te worden en voor een klein bedrag te genieten van een advertentievrije website.
Beste reacties