Overslaan naar hoofdinhoud

Donderdag gebruikten Super Nova-rijders Luca Filippi en Mike Conway de vrije training in Monaco vooral om het circuit te leren kennen. Voor beiden was het de eerste keer dat ze het op stratencircuit reden. Filippi en Conway eindigden als respectievelijk veertiende en 25e en keken positief terug naar hun dag.

"Het was mijn eerste keer in Monaco en ook de eerste keer dat ik op een stratencircuit reed, dus het ging eigenlijk wel goed", vertelde Filippi. "Ik weet op welke punten ik mezelf kan verbeteren en waar we de auto kunnen verbeteren. Ik voel me goed en zit vol vertrouwen. De sfeer hier is heel speciaal, dus het zal leuk worden."

Conway eindigde dan wel op de voorlaatste plaats, maar ontevreden was de Brit niet: "Het ging wel oké. Ik heb de sessie gebruikt om te wennen aan de baan, aangezien ik hier ook nog niet eerder ben geweest. Als je hier rondloopt, lijkt het een stuk breder, maar als je in de auto rijdt, is het circuit echt smal. Vooral de hairpin is smal. Ik kijk uit naar morgen en hoop me 's middags goed te kunnen kwalificeren."

Net binnen

Vorig artikel Maldonado verrassend snelste in Monaco
Volgend artikel Rodriguez gaat voor goede kwalificatie

Beste reacties