Phillipe wil er in 2008 weer bij zijn
Nelson Phillipe reed in 2007 slechts twee races in de Champ Cars, als vervanger van de Belg Jan Heylen. Tijdens de laatste wedstrijd in Mexico ging het niet zoals de Fransman had gehoopt. Phillipe kwam daarin als twaalfde over de eindstreep. De Conquest-coureur hoopt volgend jaar opnieuw de kans te krijgen om zijn talent te laten zien.
Phillipe liet via zijn team weten: "Ik ben erg teleurgesteld. Dit is niet het resultaat waar we op hadden gehoopt. Het is niet leuk om het seizoen zo te moeten afsluiten. Het was een kort jaar voor me, met alleen races in Australië en hier in Mexico. Hopelijk kan ik volgend jaar een geheel seizoen rijden. En dan het liefst vooraan. Ik wil bij deze Eric Bachelart bedanken voor zijn ondersteuning. Ik waardeer dat hij het vertrouwen in me had om zijn wagen te besturen tijdens de laatste twee races. Ik wil ook alle teamleden bedanken. Ik hoop dat ik ze volgend jaar weer zie."Deel of bewaar dit artikel
Abonneer en krijg toegang tot Motorsport.com met je adblocker
Van Formule 1 tot MotoGP: we brengen het laatste nieuws, diepgaande analyses en exclusieve interviews rechtstreeks uit de paddock. Om ons vak zo goed mogelijk uit te kunnen voeren, worden er op de website advertenties getoond. We merken op dat je een adblocker gebruikt en willen je vragen om deze uit te zetten. Daarnaast geven we je de mogelijkheid om abonnee te worden en voor een klein bedrag te genieten van een advertentievrije website.
Beste reacties