Heylen teleurgesteld om verlies zitje
Jan Heylen is erg teleurgesteld dat hij de laatste twee races van het seizoen niet kan rijden voor Conquest. Gisteren werd bekend dat de Belg om financiële redenen door Nelson Philippe wordt vervangen. Teambaas Eric Bachelart liet al weten dat Heylen in 2008 meer dan welkom is, als dit financieel haalbaar is.

"Deze problemen hebben we echter overwonnen en recentelijk begonnen we flinke progressie te boeken. Dat is zwaar voor een team met slechts een auto en zo weinig testmogelijkheden", vervolgde de Belg. "De races in Europa zorgden voor een ommekeer. In Zolder konden we niet presteren, omdat we de eerste dag verloren dankzij Dan Clarke. In de race verloren we de zevende versnelling, waardoor onze snelheid en ons brandstofverbruik verpest werden. Tot dat moment waren we een van de snelste auto's. In Assen werden we tweede en haalden we veel mensen in."

Deel of bewaar dit artikel
Abonneer en krijg toegang tot Motorsport.com met je adblocker
Van Formule 1 tot MotoGP: we brengen het laatste nieuws, diepgaande analyses en exclusieve interviews rechtstreeks uit de paddock. Om ons vak zo goed mogelijk uit te kunnen voeren, worden er op de website advertenties getoond. We merken op dat je een adblocker gebruikt en willen je vragen om deze uit te zetten. Daarnaast geven we je de mogelijkheid om abonnee te worden en voor een klein bedrag te genieten van een advertentievrije website.
Beste reacties