Filippi in de wolken na dubbel podium
Luca Filippi is er eindelijk weer in geslaagd een weekend met een brede glimlach af te sluiten. De afgelopen paar races viel hij vaak uit, maar in Monza wist hij in beide races als tweede over de streep te komen.

"GP2 heeft een betere show dan Formule 1. Misschien moet ik maar aan Bernie Ecclestone vragen om van GP2 de belangrijkste klasse te maken", vervolgde hij lachend. "Dan wordt de Formule 1 de leerklasse, voor jonge rijders als Coulthard en Barrichello."
Op een wat serieuzere toon vertelde Filippi over zijn moeilijke seizoen: "In alle eerlijkheid kan ik zeggen dat we elk weekend, zonder uitzondering, erg snel waren. We hebben gewoon erg veel pech gehad. Ik praat daar niet veel over, omdat iedereen pech kan hebben. Ik probeer mijn hoofd dan gewoon weer leeg te krijgen, vooral tijdens de races."

Deel of bewaar dit artikel
Abonneer en krijg toegang tot Motorsport.com met je adblocker
Van Formule 1 tot MotoGP: we brengen het laatste nieuws, diepgaande analyses en exclusieve interviews rechtstreeks uit de paddock. Om ons vak zo goed mogelijk uit te kunnen voeren, worden er op de website advertenties getoond. We merken op dat je een adblocker gebruikt en willen je vragen om deze uit te zetten. Daarnaast geven we je de mogelijkheid om abonnee te worden en voor een klein bedrag te genieten van een advertentievrije website.
Beste reacties