Conquest sluit nieuwe deal met Opes Prime
Conquest Racing heeft een nieuwe, tweejarige deal gesloten met de Australische effectenmakelaar Opes Prime. Zo heeft het team bekendgemaakt. Opes Prime was al sponsor van het team tijdens de laatste tweer races van het seizoen 2007.
Daarmee lijkt het team van Eric Bachelart financieel in rustig vaarwater gekomen. Aan het begin van het jaar was het door sponsorproblemen even onzeker of Conquest dit seizoen wel aan de start kon verschijnen. Uiteindelijk kreeg het team de begroting toch sluitend en kon het toch nog met één auto meerijden in de Champ Car World Series. Nelson Philippe, Jan Heylen en Matt Halliday kwamen voor het team in actie. Volgend jaar hoopt de formatie weer met twee wagens mee te kunnen doen.
Opes Prime is ook actief als sponsor van een Australisch F3-team.
"Ik ben zeer trots dat we onze naam kunnen verbinden aan Conquest Racing", vertelde Anthony Blumberg, grootaandeelhouder van Opes Prime. "We hebben dit jaar met Conquest Racing ons debuut gemaakt in de Champ Cars. Ons doel is om ons de komende jaren verder te ontwikkelen en talent uit Australië en Azië verder te helpen. Onze samenwerking met Conquest biedt coureurs die door ons gesponsord worden, geen garantie voor een racestoeltje, maar het biedt ze wel een kans."
Begin 2008 zal Conquest de nieuwe rijders en sponsoren bekendmaken.Deel of bewaar dit artikel
Abonneer en krijg toegang tot Motorsport.com met je adblocker
Van Formule 1 tot MotoGP: we brengen het laatste nieuws, diepgaande analyses en exclusieve interviews rechtstreeks uit de paddock. Om ons vak zo goed mogelijk uit te kunnen voeren, worden er op de website advertenties getoond. We merken op dat je een adblocker gebruikt en willen je vragen om deze uit te zetten. Daarnaast geven we je de mogelijkheid om abonnee te worden en voor een klein bedrag te genieten van een advertentievrije website.
Beste reacties