Overslaan naar hoofdinhoud

Conquest Racing zal dit jaar maar één wagen inzetten. Door sponsorproblemen was het even onzeker of het team überhaupt wel aan de start zou verschijnen, maar dankzij de komst van een nieuwe sponsor kan het team waarvoor de Nederlander Charles Zwolsman vorig jaar reed, toch in de Champ Cars actief blijven.

"We stonden op het punt het team op te doeken", zei teambaas Eric Bachelart. "Ik had net al mijn medewerkers verteld dat er geen geld meer was en dat iedereen op zoek moest naar een nieuwe baan. Toen ging de telefoon. Tijdens het gesprek rende ik het parkeerterrein op om iedereen te zeggen dat ze maandag terug konden komen."

Het is nog niet bekend wie komend seizoen voor het team zal rijden. "We praten met meerdere coureurs, waaronder Charles. Ik ben echter begonnen met het bellen van een hele lijst van coureurs die deze winter contact met ons hebben opgenomen. We zullen dit jaar maar één auto inzetten, dus het zal nog wel even zwaar blijven."

Net binnen

Vorig artikel Maldanado maakt selectie Trident compleet
Volgend artikel Verstappen: "Er is een kaper op de kust"

Beste reacties