Overslaan naar hoofdinhoud

Aanbevolen voor jou

Fornaroli werkt deze week F1-test af voor Haas in Jerez

Formule 1
Fornaroli werkt deze week F1-test af voor Haas in Jerez

McLaren en Red Bull gaan in beroep tegen herstel Gasly-podium

Formule 1
GP van Barcelona-Catalonië
McLaren en Red Bull gaan in beroep tegen herstel Gasly-podium

Analyse 24 uur van Le Mans 2026: De snelste auto wint niet

WEC
24 uur van Le Mans
Analyse 24 uur van Le Mans 2026: De snelste auto wint niet

Hoe Hamilton en Ferrari Mercedes in Barcelona in de val lokten

Formule 1
GP van Barcelona-Catalonië
Hoe Hamilton en Ferrari Mercedes in Barcelona in de val lokten

Waar is het misgegaan voor Franco Morbidelli in MotoGP-seizoen 2026?

MotoGP
GP van Tsjechië
Waar is het misgegaan voor Franco Morbidelli in MotoGP-seizoen 2026?

Hadjar hekelt startproblemen Red Bull: "Ik ben geen machine"

Formule 1
GP van Barcelona-Catalonië
Hadjar hekelt startproblemen Red Bull: "Ik ben geen machine"

MotoGP Tsjechië 2026: Volledig tijdschema en alle starttijden

MotoGP
GP van Tsjechië
MotoGP Tsjechië 2026: Volledig tijdschema en alle starttijden

Stella: "Ferrari heeft nu het beste chassis in de Formule 1"

Formule 1
GP van Barcelona-Catalonië
Stella: "Ferrari heeft nu het beste chassis in de Formule 1"

Een moeilijk begin voor Spyker MF1. Het nieuwe team zag Tiago Monteiro uitvallen en Christian Albers als laatste finishen na problemen met de versnellingsbak.

Monteiro: "Dit was niet het resultaat waar we op hoopten. De auto deed het prima, toen ik eenmaal de banden had opgewarmd was ik sneller dan de coureurs voor me en dat motiveerde me enorm. Ik kreeg echter een probleem met mijn remmen en uiteindelijk moest ik opgeven omdat de auto te onstabiel werd. Ik wil graag onze nieuwe eigenaars, Spyker, verwelkomen en ik kijk uit naar meer vooruitgang onder de nieuwe naam."

Christijan Albers zei: "We finishten de race,maar het is geen goed resultaat. Dat is jammer, want het was de eerste race onder de naam Spyker. Eerst had ik een lekke band, wat eigenlijk mijn race al beëindigde, en twee ronden later had ik een probleem met de versnellingsbak. We weten echter wat het probleem is en hopelijk kunnen we dat voor eens en altijd oplossen. Het is jammer, want de snelheid was er en ik kon vechten voor posities, wat voor mij gelijk is aan de race in Turkije. Ik weet wel dat ik terug zal vechten in China."

Net binnen

Vorig artikel Honda loodst beide wagens de punten in
Volgend artikel Raikkonen brengt McLaren naar tweede plek

Beste reacties