Winkelhock: "Dit neemt niemand mij meer af"
Spyker F1-coureur Markus Winkelhock is dolblij met het feit dat hij even aan de leiding heeft kunnen rijden in zijn debuutrace op de Nürburgring. De Duitser, die begon vanaf de laatste startplek, was de enige die de race aanving op regenbanden en pakte de leiding toen alle andere coureurs naar binnen moesten voor ander rubber, op het moment dat het hard begon te regenen in het Duitse Eifelgebergte.

Winkelhock vertelde: "Het was geweldig om aan de leiding te liggen in mijn eerste race. Dit kan niemand mij meer afnemen. Volgende week zal ik in Zandvoort weer in
een DTM-auto stappen. Dat zal weer een compleet andere ervaring zijn. Ik hoop dat ik meer races kan rijden voor Spyker F1. We zullen moeten afwachten."We willen jouw mening!
Wat zou jij graag willen zien op Motorsport.com?
Doe mee aan onze 5 minuten durende enquête.- Het Motorsport.com-team
Deel of bewaar dit artikel
Net binnen
Hoe Hamilton en Ferrari Mercedes in Barcelona in de val lokten
Waar is het misgegaan voor Franco Morbidelli in MotoGP-seizoen 2026?
Hadjar hekelt startproblemen Red Bull: "Ik ben geen machine"
MotoGP Tsjechië 2026: Volledig tijdschema en alle starttijden
Bottas niet verrast door zege Hamilton: "Schrijf hem nooit af"
Column: Wie het slechtst geslapen heeft na de Grand Prix van Barcelona
Elkann prijst Hamilton en Ferrari na emotionele zege in Barcelona
F1-legends: De knotsgekke Grand Prix op de Nürburgring
Frijns snelt verrassend naar kampioenschap in Blancpain
Stevens terug bij WRT Audi voor Sprint Cup-ronde op Hungaroring
In beeld: De verdwenen Formule 1-teams
Teamloze Felix da Costa optimistisch: "Geloof in de titel"
Voormalig HRT-tester Ma belandt in Formule E
Uitgelicht
Column: Wie het slechtst geslapen heeft na de Grand Prix van Barcelona
Red Bull slachtoffer van FIA’s meetmethode? Wat de ADUO-cijfers echt betekenen
Waarom de F1-sprint een nieuwe impuls hard nodig heeft
F1 naar vertrouwde grond: tien feiten over de Grand Prix van Barcelona
Abonneer en krijg toegang tot Motorsport.com met je adblocker
Van Formule 1 tot MotoGP: we brengen het laatste nieuws, diepgaande analyses en exclusieve interviews rechtstreeks uit de paddock. Om ons vak zo goed mogelijk uit te kunnen voeren, worden er op de website advertenties getoond. We merken op dat je een adblocker gebruikt en willen je vragen om deze uit te zetten. Daarnaast geven we je de mogelijkheid om abonnee te worden en voor een klein bedrag te genieten van een advertentievrije website.
Er zijn twee opties:
- Word abonnee
- Schakel je adblocker uit
Beste reacties