Overslaan naar hoofdinhoud

Aanbevolen voor jou

Van fictie tot mijlpaal: McLaren's lange weg naar GP nummer 1000

Uitgelicht
Formule 1
Uitgelicht
GP van Monaco
Van fictie tot mijlpaal: McLaren's lange weg naar GP nummer 1000

F1 Monaco 2026: Hoe laat begint de race vandaag?

Formule 1
GP van Monaco
F1 Monaco 2026: Hoe laat begint de race vandaag?

F1-update: Max Verstappen verrast met tweede startplek in Monaco, waarom viel Ferrari tegen?

Formule 1
GP van Monaco
F1-update: Max Verstappen verrast met tweede startplek in Monaco, waarom viel Ferrari tegen?

Waarom Norris al rekening hield met 'reality check' in Monaco

Formule 1
GP van Monaco
Waarom Norris al rekening hield met 'reality check' in Monaco

Alonso haalt opnieuw uit: "Praten nu al over 2030, dat zegt alles"

Formule 1
GP van Monaco
Alonso haalt opnieuw uit: "Praten nu al over 2030, dat zegt alles"

Leclerc wijst naar nieuw Ferrari-probleem: "Hebben een oplossing"

Formule 1
GP van Monaco
Leclerc wijst naar nieuw Ferrari-probleem: "Hebben een oplossing"

McLaren grijpt terug op oude vleugel, maar Piastri ziet kernprobleem

Formule 1
GP van Monaco
McLaren grijpt terug op oude vleugel, maar Piastri ziet kernprobleem

Verstappen na sterke F1-kwalificatie: "Ik voelde me eindelijk weer mezelf in de auto"

Formule 1
GP van Monaco
Verstappen na sterke F1-kwalificatie: "Ik voelde me eindelijk weer mezelf in de auto"

Tiago Monteiro was ervan overtuigd dat hij ook komend seizoen de teamgenoot van Christijan Albers zou zijn. Helaas voor hem kondigde Spyker F1 vorige maand aan dat Adrian Sutil dit jaar de tweede wagen zal besturen. Sutil voelt zich niet schuldig over het feit dat de Portugees op het laatste moment toch buiten de boot valt.

"Het werkt nu eenmaal zo in de F1. De ene komt, de ander gaat", zei Sutil tegen het Duitse Sport1. "Tiago dacht te kunnen blijven, omdat hij veel sponsorgeld mee kon nemen, maar dat is bij Spyker nu niet meer zo belangrijk als vorig jaar. Het team heeft vertrouwen in mijn kunnen. Daarom hebben ze voor mij gekozen. Ik hoop natuurlijk dat Monteiro nog een stoeltje vindt. Ik hoef mij echter nergens voor te verontschuldigen."

Spyker F1 zal in februari voor het eerst met de nieuwe auto testen. Sutil: "Op 7 februari zal ik voor het eerst met de nieuwe wagen rijden."

Net binnen

Vorig artikel Speed: "Ik blijf bij Scuderia Toro Rosso"
Volgend artikel FIA krijgt Formule 1-wagen van Toyota

Beste reacties