Overslaan naar hoofdinhoud

Aanbevolen voor jou

Fornaroli werkt deze week F1-test af voor Haas in Jerez

Formule 1
Fornaroli werkt deze week F1-test af voor Haas in Jerez

McLaren en Red Bull gaan in beroep tegen herstel Gasly-podium

Formule 1
GP van Barcelona-Catalonië
McLaren en Red Bull gaan in beroep tegen herstel Gasly-podium

Analyse 24 uur van Le Mans 2026: De snelste auto wint niet

WEC
24 uur van Le Mans
Analyse 24 uur van Le Mans 2026: De snelste auto wint niet

Hoe Hamilton en Ferrari Mercedes in Barcelona in de val lokten

Formule 1
GP van Barcelona-Catalonië
Hoe Hamilton en Ferrari Mercedes in Barcelona in de val lokten

Waar is het misgegaan voor Franco Morbidelli in MotoGP-seizoen 2026?

MotoGP
GP van Tsjechië
Waar is het misgegaan voor Franco Morbidelli in MotoGP-seizoen 2026?

Hadjar hekelt startproblemen Red Bull: "Ik ben geen machine"

Formule 1
GP van Barcelona-Catalonië
Hadjar hekelt startproblemen Red Bull: "Ik ben geen machine"

MotoGP Tsjechië 2026: Volledig tijdschema en alle starttijden

MotoGP
GP van Tsjechië
MotoGP Tsjechië 2026: Volledig tijdschema en alle starttijden

Stella: "Ferrari heeft nu het beste chassis in de Formule 1"

Formule 1
GP van Barcelona-Catalonië
Stella: "Ferrari heeft nu het beste chassis in de Formule 1"

Het team van Spyker had het zwaar in Shanghai. Tiago Monteiro werd een slachtoffer van de verraderlijke weersomstandigheden en spinde uit de race, terwijl Albers de finish wel haalde, maar gestraft werd vanwege het negeren van de blauwe vlag.

Albers zei: "Dit was helaas een race om snel te vergeten. Ik baal ervan dat ik niets heb kunnen doen om de goede ontwikkelingen die ons team dit weekend kende, te ondersteunen met een goede prestatie. Nu wil ik gewoon naar Suzuka om daar te laten zien wat we kunnen."

Tiago Monteiro: "Het is altijd frustrerend om een race te moeten verlaten, maar dit is de eerste keer in 35 starts dat ik zelf een fout maakte. Met de omstandigheden van vandaag kan je verwachten dat dat een keer gebeurt. De keuze voor slicks was de uiste, maar ik had voorzichtiger moeten zijn op de glibberige baan. Het spijt me voor het team dat ik een fout maakte, maar ik hoop het goed te maken in Japan."

Net binnen

Vorig artikel Bleekemolen vierde in Zandvoort
Volgend artikel Brawn: "We mogen niets aan toeval overlaten"

Beste reacties