Overslaan naar hoofdinhoud

Aanbevolen voor jou

Mercedes-fout met voorvleugel kostte Russell snelheid in Barcelona

Formule 1
GP van Barcelona-Catalonië
Mercedes-fout met voorvleugel kostte Russell snelheid in Barcelona

Van F1-legendes tot iconische auto's: dit zie je op de Historic GP

Retro
Van F1-legendes tot iconische auto's: dit zie je op de Historic GP

Álex Márquez krijgt medische toestemming om naar Brno te reizen

MotoGP
GP van Tsjechië
Álex Márquez krijgt medische toestemming om naar Brno te reizen

Fornaroli werkt deze week F1-test af voor Haas in Jerez

Formule 1
Fornaroli werkt deze week F1-test af voor Haas in Jerez

McLaren en Red Bull gaan in beroep tegen herstel Gasly-podium

Formule 1
GP van Barcelona-Catalonië
McLaren en Red Bull gaan in beroep tegen herstel Gasly-podium

Analyse 24 uur van Le Mans 2026: De snelste auto wint niet

WEC
24 uur van Le Mans
Analyse 24 uur van Le Mans 2026: De snelste auto wint niet

Hoe Hamilton en Ferrari Mercedes in Barcelona in de val lokten

Formule 1
GP van Barcelona-Catalonië
Hoe Hamilton en Ferrari Mercedes in Barcelona in de val lokten

Waar is het misgegaan voor Franco Morbidelli in MotoGP-seizoen 2026?

MotoGP
GP van Tsjechië
Waar is het misgegaan voor Franco Morbidelli in MotoGP-seizoen 2026?
Breaking news

Soucek: "Vele reizen in de Formule 1 is zwaar"

Andy Soucek won vorig jaar de titel in de Formule 2 en is dit jaar testrijder van Virgin. De Spanjaard geniet erg veel van zijn baan, maar geeft ook toe dat het zwaar is om de hele tijd de wereld over te reizen. 

"Het meest zware aan de Formule 1 is het vele reizen. Vaak weet ik niet eens waar ik ben, maar ik geniet wel veel. Het is vaak wel moeilijk om een gaatje in de agenda te vinden, dus soms train ik op de meest bizarre tijdstippen", vertelde Soucek, die een goede relatie met het team heeft, aan de officiële Formule 2-site. "Ik kan het met Lucas en Timo prima vinden. Ik snap wat zij voelen aan de hand van hun feedback." 

Door het testverbod kan de Spanjaard maar weinig in de auto zitten, maar de simulator is een goed alternatief. "De simulator werkt erg goed. Je voelt elke hobbel in het circuit. Dichterbij de realiteit kan je niet komen", zei hij. "Je test ook je geest en lichaam. Je wilt ook niet crashen, want dat voel je echt wel!"

Net binnen

Vorig artikel Special: Oranje boven!
Volgend artikel Button opent Canadees weekend als snelste

Beste reacties