Overslaan naar hoofdinhoud

Aanbevolen voor jou

Alonso hard voor Aston Martin en Honda: "We hebben slechtste auto en motor"

Formule 1
GP van Barcelona-Catalonië
Alonso hard voor Aston Martin en Honda: "We hebben slechtste auto en motor"

Twee verborgen factoren die "een groot effect" op F1 Grand Prix van Barcelona hebben

Formule 1
GP van Barcelona-Catalonië
Twee verborgen factoren die "een groot effect" op F1 Grand Prix van Barcelona hebben

24 uur van Le Mans, 11.00 uur: Drie Nederlanders aan de leiding tijdens safety car-fase

WEC
24 uur van Le Mans
24 uur van Le Mans, 11.00 uur: Drie Nederlanders aan de leiding tijdens safety car-fase

Norris tempert verwachtingen: "Ferrari nog buiten bereik"

Formule 1
GP van Barcelona-Catalonië
Norris tempert verwachtingen: "Ferrari nog buiten bereik"

De "grote reset" die leidde tot George Russells GP-pole in Barcelona

Formule 1
GP van Barcelona-Catalonië
De "grote reset" die leidde tot George Russells GP-pole in Barcelona

24 uur van Le Mans, 08.00 uur: Cadillac leidt, Verschoor en Catsburg P1 in eigen klasse

WEC
24 uur van Le Mans
24 uur van Le Mans, 08.00 uur: Cadillac leidt, Verschoor en Catsburg P1 in eigen klasse

F1 Barcelona 2026: Hoe laat begint de race vandaag?

Formule 1
GP van Barcelona-Catalonië
F1 Barcelona 2026: Hoe laat begint de race vandaag?

24 uur van Le Mans, 00.00 uur: Safety car gooit strijd weer helemaal open

WEC
24 uur van Le Mans
24 uur van Le Mans, 00.00 uur: Safety car gooit strijd weer helemaal open

Red Bull sluit nieuwe sponsordeal ter waarde van 150 miljoen dollar

Red Bull Racing heeft een grote nieuwe sponsor binnengehaald voor het Formule 1-seizoen 2022. Het gaat om cryptohandelsplatform Bybit.

Red Bull Racing RB18

Als gevolg van de sponsorovereenkomst zal het logo van Bybit dit jaar prominent aanwezig zijn op de RB18 van Max Verstappen en Sergio Perez. Het beeldmerk krijgt namelijk een plek op de voorvleugel, zijkant én achtervleugel van de auto. Het team uit Milton Keynes rept van de grootste crypto-gerelateerde sponsordeal in de wereld van de sport tot dusver.

 

Het betreft een een driejarige overeenkomst met een totale waarde van 150 miljoen dollar. Onderdeel van de deal is dat Bybit de officiële cryptocurrency exchange partner en tech incubator partner wordt van Red Bull. Het bedrijf, dat in 2018 is opgericht en inmiddels meer dan zes miljoen geregistreerde gebruikers op zijn platform heeft, zal zich voor het team bezighouden met het promoten van innovatieve groene technologieën en duurzaamheids- en inclusiviteitsprogramma’s. Ook zal Bybit de uitgifte van fan tokens verzorgen voor Red Bull.

“Ik ben erg blij dat we Bybit kunnen verwelkomen bij het team”, reageert teambaas Christian Horner. “Het is ergens ook wel toepasselijk dat we met Bybit een technologisch vooruitstrevende partner erbij hebben, nu we een nieuw Formule 1-tijdperk ingaan met geavanceerde auto’s waarachter een compleet andere filosofie schuilgaat. Bybit deelt met ons de passie voor technologische innovatie met als doel voorop te lopen en tegen de gevestigde orde aan te schoppen. Bybit is daarnaast ook vastberaden om de fanbeleving in de Formule 1 te verbeteren middels digitale innovatie. Daar zijn we als team ook erg mee bezig en met de steun van Bybit kunnen we kunnen als team een nog sterkere en uniekere band creëren met fans over de hele wereld.”

 

Red Bull Racing, dat vorig jaar de wereldtitel pakte met Verstappen, maakte vorige week bij de presentatie van de ‘nieuwe auto’ bekend dat de deal met Oracle is opgewaardeerd voor 2022, waardoor het Amerikaanse technologiebedrijf vanaf dit seizoen titelsponsor is van het team.

Lees meer over Red Bull Racing:

F1-update: Wat Red Bull wel en niet heeft getoond tijdens de launch

Net binnen

Vorig artikel Williams: "Onacceptabel wat er na Abu Dhabi met Latifi is gebeurd"
Volgend artikel Netflix prikt datum voor vierde seizoen F1-serie Drive to Survive

Beste reacties