Overslaan naar hoofdinhoud

Aanbevolen voor jou

Bottas niet verrast door zege Hamilton: "Schrijf hem nooit af"

Formule 1
GP van Barcelona-Catalonië
Bottas niet verrast door zege Hamilton: "Schrijf hem nooit af"

Pirelli probeert geen ‘Márquez-band’ te ontwikkelen voor MotoGP 2027

MotoGP
Pirelli probeert geen ‘Márquez-band’ te ontwikkelen voor MotoGP 2027

Winnaars en verliezers van een spannende F1 Grand Prix van Barcelona

Formule 1
GP van Barcelona-Catalonië
Winnaars en verliezers van een spannende F1 Grand Prix van Barcelona

Ook Mercedes wil Monaco-resultaat aanvechten: Right of review na straf Russell

Formule 1
GP van Monaco
Ook Mercedes wil Monaco-resultaat aanvechten: Right of review na straf Russell

Wolff over Hamiltons revival: "Misschien helpt de nieuwe vriendin"

Formule 1
GP van Barcelona-Catalonië
Wolff over Hamiltons revival: "Misschien helpt de nieuwe vriendin"

Vijf conclusies na een turbulente GP van Barcelona-Catalonië

Formule 1
GP van Barcelona-Catalonië
Vijf conclusies na een turbulente GP van Barcelona-Catalonië

F1-update: Het verhaal achter Hamiltons Ferrari-zege, Red Bull bevestigt volgende upgrade

Formule 1
GP van Barcelona-Catalonië
F1-update: Het verhaal achter Hamiltons Ferrari-zege, Red Bull bevestigt volgende upgrade

Norris luidt alarmklok: "Ferrari zou iedereen vernederen"

Formule 1
GP van Barcelona-Catalonië
Norris luidt alarmklok: "Ferrari zou iedereen vernederen"

Gary Paffett wil geen voorspellingen maken over de vorm van de nieuwe auto van McLaren, maar de testrijder van het Britse team denkt wel dat de renstal dit jaar beter aan het seizoen zal beginnen dan in de afgelopen twee jaar. Vooral het feit dat er vrij weinig grote regelveranderingen zijn, spelen hierbij volgens hem een rol.

“Het is moeilijk te zeggen hoe we ervoor staan. We hebben onszelf wel doelen gesteld, maar het kan altijd zijn dat je bij de eerste test nergens bent, ook al heb je je eigen doelen wel gehaald”, zei Paffett in gesprek met GPUpdate.net “We zijn blij met de progressie die we al hebben geboekt en het werk in de simulator, waar we al maanden mee bezig zijn. We moeten nu wachten hoe hij het op de baan doet. We hebben nog veel te ontwikkelen, maar het eerste pakket is bijna af.”

“De laatste twee jaar begonnen we het seizoen met een auto die tijdens het testen nog niet competitief was, maar die jaren waren er ook flinke regelveranderingen. In 2009 hadden we het ook zeker niet bij het rechte eind, maar toen we de problemen hadden opgelost, waren we vrij competitief. Dit jaar blijven de regels min of meer gelijk, dus hopelijk gaat het nu wat beter. Het plan is zeker om vanaf de eerste race in Melbourne mee te doen om de titel", aldus de 30-jarige Brit.

Net binnen

Vorig artikel 'Verstappen vast wegens mishandeling vriendin'
Volgend artikel Hamilton: "McLaren zal in 2012 sterker zijn"

Beste reacties