Paffett: "Ommekeer McLaren dankzij hard werken"
Hij is al sinds jaar en dag de testcoureur van McLaren en heeft dus dit jaar van dichtbij meegemaakt hoe het Britse team eerst de schrik van zijn leven kreeg in het wintertesten, om vervolgens het enige team te zijn dat Red Bull aan kan. Gary Paffett zag hoe zijn renstal een merkwaardige ommekeer wist te maken en is daar dan ook zeer over te spreken.

Dus wat heeft er voor gezorgd dat de auto nu wel de snelheid heeft? "Eigenlijk gewoon veel hard werken. Ik heb altijd gedacht dat de auto in de basis gewoon goed is, maar in het testen misten we gewoon iets dat we nu wel gevonden hebben. Maar we moeten nog wel wat werk verzetten om de Red Bulls te pakken."
Paffett zag Paul di Resta de overstap maken van DTM naar Formule 1 en hoopt nog altijd hetzelfde te kunnen doen. "Dat is nog altijd een droom en iets wat ik wil bereiken. Het is me dit jaar niet gelukt, dus ik blijf me voorlopig gewoon op de DTM concentreren."Deel of bewaar dit artikel
Abonneer en krijg toegang tot Motorsport.com met je adblocker
Van Formule 1 tot MotoGP: we brengen het laatste nieuws, diepgaande analyses en exclusieve interviews rechtstreeks uit de paddock. Om ons vak zo goed mogelijk uit te kunnen voeren, worden er op de website advertenties getoond. We merken op dat je een adblocker gebruikt en willen je vragen om deze uit te zetten. Daarnaast geven we je de mogelijkheid om abonnee te worden en voor een klein bedrag te genieten van een advertentievrije website.
Beste reacties