Overslaan naar hoofdinhoud

Aanbevolen voor jou

Achter de schermen: vuurwerk gegarandeerd bij de 24 uur van Le Mans

WEC
24 uur van Le Mans
Achter de schermen: vuurwerk gegarandeerd bij de 24 uur van Le Mans

Historic Grand Prix Zandvoort tijden: volledig tijdschema van het weekend

Retro
Historic Grand Prix Zandvoort
Historic Grand Prix Zandvoort tijden: volledig tijdschema van het weekend

Hülkenberg verklaart bizarre oorzaak uitvalbeurt: "Nog nooit meegemaakt"

Formule 1
GP van Barcelona-Catalonië
Hülkenberg verklaart bizarre oorzaak uitvalbeurt: "Nog nooit meegemaakt"

Colapinto teruggezet naar P10 na straf voor gele vlag in Barcelona

Formule 1
GP van Barcelona-Catalonië
Colapinto teruggezet naar P10 na straf voor gele vlag in Barcelona

Elkann prijst Hamilton en Ferrari na emotionele zege in Barcelona

Formule 1
GP van Barcelona-Catalonië
Elkann prijst Hamilton en Ferrari na emotionele zege in Barcelona

Vasseur: "Hamilton had ook zonder VSC de race gewonnen"

Formule 1
GP van Barcelona-Catalonië
Vasseur: "Hamilton had ook zonder VSC de race gewonnen"

Foto's: De zondag van de F1 Grand Prix van Barcelona-Catalonië in beeld

Formule 1
GP van Barcelona-Catalonië
Foto's: De zondag van de F1 Grand Prix van Barcelona-Catalonië in beeld

De Vries keek slotfase Le Mans niet: "Ik bleef maar kleding opvouwen"

WEC
24 uur van Le Mans
De Vries keek slotfase Le Mans niet: "Ik bleef maar kleding opvouwen"

De Midland-rijders hebben een zware eerste dag achter de rug in Turkije. Christijan Albers blies zijn motor op en bleef in de tweede vrije training steken op de laatste positie in het tijdentabel. Teamgenoot Tiago Monteiro eindigde zijn dag met een 26-ste tijd. Voor de Portugees staan de zaken er nog niets positiever voor.

Monteiro zei over zijn dag: "Het ging redelijk vandaag, gezien we de hele dag op hetzelfde setje banden hebben gereden. Ik bewaar liever nog een setje banden voor morgen. Tegen het einde van de middag waren mijn banden door en door versleten. Gelukkig hebben we wel een goede balans gevonden en dat is eigenlijk wel het belangrijkste. We hebben daar wel wat moeite mee gehad trouwens. Elke keer als we een verandering aanbrachten, bleek die niet te werken. Dan kwam ik weer de pits in en paste het team iets aan en ging ik meteen weer de baan op. Mijn complimenten aan de monteurs."

Albers: "We hebben geen idee wat er aan de hand is. Dit is al de derde keer op rij dat mijn motor het begeeft. In de eerste training voelde ik al dat er iets mis was met de auto. We wisten toen nog niet waar het aan lag, of de auto misschien de grond raakte of dat het aan de tegenwind op het rechte stuk lag. Ik baal hier enorm van. Dit betekent ook dat ik de volgende race in Monza (waar de volgende Grand Prix plaatsheeft) niet met een verse motor kan beginnen. We gaan nu kijken wat de oorzaak precies is en wat we aan het probleem kunnen doen."

Net binnen

Vorig artikel Doornbos drukste man voor Red Bull
Volgend artikel Renault optimistisch na vrijdagsessies

Beste reacties