Geen reden om ander team te zoeken

Er zat even wat tijd tussen de twee races, dus ik kon even op vakantie met wat vrienden. Dat was goed, even mijn gedachten verzetten. Toen was er weer werk aan de winkel in Portugal met wat sponsors, voor ik naar Turkije vertrok. Het was er erg heet, maar het is een fantastische baan. Alles zit in dit circuit. We besloten op de hardere banden te gaan rijden en richtten ons op de race. Maar ik crashte in de eerste bocht met Sato. Erg frustrerend. Je werkt het hele weekend hard met je team om een goed resultaat neer te zetten en in de eerste bocht ben je klaar. Maar ook dat hoort bij deze sport. Monza gaat niet makkelijk worden. Onze auto is niet echt ontworpen voor deze hele snelle circuits. Misschien krijgen we nog een upgrade voor de motor.

De laatste tijd kijk ik met de engineers veel naar de auto van volgend jaar. Het ziet er goed uit. Ik zie geen reden om van team te veranderen. Alles is op dit punt onder controle. Mijn management maakt nu de contracten rond. Het is vrijwel zeker dat ik hier volgend jaar rijd. Het is goed om met dezelfde mensen door te werken. Ik denk dat Christijan ook blijft. Het zou goed zijn. We kennen elkaar nu al en we jagen elkaar het hele jaar op. Dat zal in 2007 niet anders zijn en dat is wat het team wil. Zowel Alex Schnaider als de mogelijke nieuwe eigenaars willen het team behouden. Mijn management heeft met beide partijen gesproken.
Hopelijk kunnen we deze maand, met hoogte- en dieptepunten, mooi afsluiten in Monza.Deel of bewaar dit artikel
Abonneer en krijg toegang tot Motorsport.com met je adblocker
Van Formule 1 tot MotoGP: we brengen het laatste nieuws, diepgaande analyses en exclusieve interviews rechtstreeks uit de paddock. Om ons vak zo goed mogelijk uit te kunnen voeren, worden er op de website advertenties getoond. We merken op dat je een adblocker gebruikt en willen je vragen om deze uit te zetten. Daarnaast geven we je de mogelijkheid om abonnee te worden en voor een klein bedrag te genieten van een advertentievrije website.
Beste reacties