Overslaan naar hoofdinhoud

Aanbevolen voor jou

Marco Bezzecchi voelt zich “s**t” na incident met marshal in Brno, zegt Aprilia

MotoGP
GP van Tsjechië
Marco Bezzecchi voelt zich “s**t” na incident met marshal in Brno, zegt Aprilia

Marquez weer in titelstrijd nadat “superbelangrijke” zege achterstand in MotoGP-punten verkleint

MotoGP
GP van Tsjechië
Marquez weer in titelstrijd nadat “superbelangrijke” zege achterstand in MotoGP-punten verkleint

Mercedes wijst speculatie over voorkeursbehandeling tussen Russell en Antonelli van de hand

Formule 1
GP van Barcelona-Catalonië
Mercedes wijst speculatie over voorkeursbehandeling tussen Russell en Antonelli van de hand

DTM-race Lausitzring 2: Ferrari-coureur Cairoli pakt de overwinning en de leiding in het kampioenschap

DTM
Lausitzring
DTM-race Lausitzring 2: Ferrari-coureur Cairoli pakt de overwinning en de leiding in het kampioenschap

MotoGP Czech GP: Marquez verslaat Bagnaia in duel en behaalt twee opeenvolgende zeges

MotoGP
GP van Tsjechië
MotoGP Czech GP: Marquez verslaat Bagnaia in duel en behaalt twee opeenvolgende zeges

Live: MotoGP Tsjechische Grand Prix terwijl het gebeurt

MotoGP
GP van Tsjechië
Live: MotoGP Tsjechische Grand Prix terwijl het gebeurt

Het mislopen van een Ferrari F1-zitje voelde als "bloeden" voor Kubica

Formule 1
GP van Barcelona-Catalonië
Het mislopen van een Ferrari F1-zitje voelde als "bloeden" voor Kubica

Hoe Monaco en Barcelona de harde realiteit van Aston Martin blootlegden

Formule 1
GP van Barcelona-Catalonië
Hoe Monaco en Barcelona de harde realiteit van Aston Martin blootlegden

Afgelopen seizoen reed Jenson Button zijn tweede jaar Formule 1 en zijn eerste achter het stuur van de Benetton. Volgend jaar rijdt de jonge Engelsman bij hetzelfde team, dat vanaf nu de naam Renault krijgt. Maar hoe zit het nu met zijn terugkomst bij Williams? Button kreeg aan het einde van 1999 van Frank Williams de kans om Alex Zanardi te vervangen en aan de zijde van Ralf Schumacher te rijden.

Vorig jaar kwam er bij Williams een derde talent bij, de Colombiaan Juan Pablo Montoya. De teambaas van Williams besloot Button voor twee jaar uit te lenen en de Engelsman een zitje voor 2003 te verzekeren bij het team van BMW.

Juan Pablo Montoya liet het voorbije jaar duidelijk zien dat hij kan racen en in Italië pakte hij zijn eerste zege. Frank Williams heeft de juiste beslissing genomen, en zijn team is naast Ferrari en McLaren het beste team op de grid. Maar wat gebeurt er nu met Button?

BMW baas, Gerhard Berger, zegt dat hij nog steeds onder de indruk is van de jonge Engelsman die in 2000 van de Formule 3 overstapte naar de F1. Toch geeft hij toe dat het een moeilijke beslissing wordt om Button eventueel in 2003 terug naar het team te brengen.

[photo2]"Ik zie Jenson graag racen, hij is een geweldige kerel en hij is goed", aldus Berger. "Ik zal nooit vergeten wat hij vorig jaar getoond heeft. Hij heeft het in zich, maar het is momenteel niet actief. Hij is beter dan hij momenteel laat zien. Als onze rijders komend seizoen goed presteren, zal het moeilijk worden voor Jenson. Ik denk dat we de sterkste line-up hebben in de F1."

Net binnen

Vorig artikel Sauber woedend op FIA
Volgend artikel FIA zwicht en verandert startnummers nogmaals

Beste reacties