Overslaan naar hoofdinhoud

Team Pakistan hoopt in april zijn eerste races van het seizoen te kunnen rijden, wanneer het A1GP-circus afreist naar het nieuwe circuit in de Algarve. Een paar weken geleden testte Adam Khan nog op het Phakisa Freeway Circuit in Zuid-Afrika, maar werd besloten niet mee te doen aan de A1GP-races op Kyalami.

Khan heeft het seizoen tot dusver moeten missen, omdat hij te lang was voor de nieuwe door Ferrari ontworpen A1GP-auto. "We hebben lang moeten wachten op een auto waarin ik veilig en comfortabel kan zitten", vertelde de Pakistaan, die dit jaar ook actief is als demonstratierijder voor het Renault Formule 1-team. "Ik heb erg genoten van het rijden met de nieuwe A1GP-auto. Het was een probleemloze test en de betrouwbaarheid was perfect. Ik heb erg veel vertrouwen in de auto gekregen." 

"We hebben er voor gekozen om niet in Zuid-Afrika te rijden, maar we zullen er wel weer bij zijn in Portugal", besloot de coureur annex seatholder van Team Pakistan.

Net binnen

Vorig artikel Bridgestone evalueert nieuwe regenband
Volgend artikel Brawn erg trots om aan de start te staan

Beste reacties