Khan wil top-tien halen in nieuw seizoen
Adam Khan verwacht in het seizoen 2007/2008 weer achter het stuur van de wagen van Team Pakistan te zitten, nadat hij zich vorig seizoen op zijn studie richtte. Officieel heeft het team de rijderkeuze nog niet bekend gemaakt, maar Khan kwam wel in actie tijdens de tests in Silverstone van vorige week. Hij reed over twee dagen genomen de elfde tijd.

Khan denkt dat hij het op de banen die in seizoen twee nieuw waren nog wel lasting kan krijgen. "Natuurlijk is het wel zo dat sommige rijders een voordeel hebben en sommige circuits beter dan ik kennen", zei hij. "Ik wil daar echter niet aan denken en zal mijn werk zo goed mogelijk doen. Ik moet de rest tijdens de eerste trainingsrondjes maar volgen om te zien wat ze doen."
"Ik hoop dat ik gauw wordt gepresenteerd als de rijders van dit seizoen. Ik zal elke race om de punten proberen te straan", besloot hij.Deel of bewaar dit artikel
Abonneer en krijg toegang tot Motorsport.com met je adblocker
Van Formule 1 tot MotoGP: we brengen het laatste nieuws, diepgaande analyses en exclusieve interviews rechtstreeks uit de paddock. Om ons vak zo goed mogelijk uit te kunnen voeren, worden er op de website advertenties getoond. We merken op dat je een adblocker gebruikt en willen je vragen om deze uit te zetten. Daarnaast geven we je de mogelijkheid om abonnee te worden en voor een klein bedrag te genieten van een advertentievrije website.
Beste reacties